Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

Szkolenia

Profesjonalna obsługa klienta

Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy

  • Więcej pozyskanych klientów
  • Większa sprzedaż
  • Większe przychody
  • Długofalowe relacje z Klientami
  • Wyprzedzenie konkurencji
  • WIEDZA - podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę na temat obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny, e-mailowy i osobisty. Dowie się jak budować relacje z klientem oraz współpracować z tzw. ,,trudnym klientem”. Nauczy się jak określać potrzeby i oczekiwania klienta, a potem je spełniać.
  • UMIEJĘTNOŚCI - po szkoleniu uczestnik będzie potrafił ustandaryzować obsługę klienta poprzez stworzenie dekalogu obsługi klienta oraz pozyskiwać informacje o kliencie. Wyszkoli również umiejętność współpracy z różnym typem charakterologicznym klientów.
  • KOMPETENCJE SPOŁECZNE - rozwinięcie kompetencji elastycznego i etycznego podejścia do klienta poprzez nastawienie na obopólną współpracę na zasadzie win-win.
  • przedsiębiorców,
  • sprzedawców
  • przedstawicieli handlowych,
  • telemarketerów
  • menedżerów zespołów sprzedaży,
  • osób, które chciałyby zwiększyć swoją wiedzę na temat obsługi klienta

Dlaczego właśnie to szkolenie?

70% czasu szkolenia to praktyczne ćwiczenia - to poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje

Małe grupy 8 - 12 osób - tylko w małych grupach trener ma możliwość indywidualnej pracy z każdym uczestnikiem, dzięki czemu skuteczność szkolenia znacznie wzrasta

Trener - praktyk

Program szkolenia

  1. Dekalog obsługi klienta
    • budowanie wizerunku pracownika jako wizerunku firmy
    • budowanie umiejętności niewerbalnej obsługi klienta opartej na mowie ciała, głosie i podejściu do klientów
    • przedstawienie i egzekwowanie podstawowych zasad w kontakcie z klientem
    • budowanie umiejętności skutecznej obsługi klienta
  2. Pozyskiwanie informacji o kliencie
    • wypracowanie modelu pozyskiwania informacji o kliencie w trakcie obsługi sprzedażowej
  3. Określenie potrzeb i oczekiwań klienta
    • umiejętność aktywnego słuchania
    • parafraza
    • zadawanie pytań
    • pierwsze wrażenie
  4. Podział klientów pod względem charakterologicznym
    • 4 typy osobowości
    • prawidłowości w obsłudze
    • reakcje na: emocje, agresję, roszczenia, reklamacje
  5. Kontakt osobisty
    • zasady prowadzenia osobistej obsługi klienta
  6. Radzenie sobie z trudnym klientem
    • asertywność w kontakcie z trudnym klientem - technika Pameli Butler
    • technika 4 kroków
    • technika zdartej płyty
    • technika zasłony dymnej
  7. Budowanie relacji z klientem
    • spełnianie oczekiwań
    • zasady pierwszego wrażenia
    • sympatia w obsłudze klienta
    • prowadzenie rozmów pozabiznesowych profesjonalizm
  8. Zajęcia praktyczne
    • ćwiczenie obsługi klienta ze względu na typ charakterologiczny, sytuację, formę kontaktu
  9. Techniki nieodpowiadania na niewygodne pytania
    • taktyka pomostu
    • taktyka braku przygotowania
    • taktyka zmiany negatywów w pozytywy
    • taktyka albo albo

TRENER
SZKOLENIA

Tomasz Chojnowski

Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat.   Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać  otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.

Top