Skuteczny marketing w Internecie
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- WIEDZA - uczestnik szkolenia dowie się jak zyskać prawdziwą lojalność klienta i sprawić, by nas zapamiętał. Pozna nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów. Podczas szkolenia dowie się, jak biznesowo korzystać z: Facebooka i jego systemu reklamowego, Instagrama i liderów opinii, YouTuba i potęgi video w marketingu, LinkedIn, dotarcia do użytkowników Snapchata, potencjału komunikacyjnego Twittera itp. Zdobędzie wiedzę na temat podstaw i zasad copywritingu, profesjonalnego redagowania tekstu oraz innych narzędzi marketingowych, dzięki którym zaprojektuje zautomatyzowany system sprzedaży. Zobaczy najlepsze przykłady e-marketingu i budowania marki w Internecie na świecie, które zainspirują go do działania. Pozna czynniki stosowane w komunikacji marketingowej, które uruchamiają emocje i zaangażowanie klientów oraz przykłady skutecznych kampanii marketingowych osiągających nawet 5100% ROI. Dowie się jak zaprojektować wizerunek swojej firmy, aby w pełni wykorzystać dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
- UMIEJĘTNOŚCI - po szkoleniu uczestnik będzie potrafił: zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie, znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe i lokalnych influencerów, wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu, prawidłowo używać Google, stworzyć lokalną kampanię AdWords, formatować oferty sprzedażowe, stosować w praktyce zasady, techniki i narzędzia pracy copywritera, stosować techniki lingwistycznej perswazji, tworzyć skuteczny CTA (call to action) oraz korzystać z języka korzyści i mocy pytań. Będzie potrafił również stosować narzędzia do budowania silnej marki w Internecie i przewagi konkurencyjnej opartej na innych wyróżnikach niż najniższa cena.
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - po szkoleniu uczestnik będzie myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, świadomie wywierając wpływ i zarządzając relacjami. Powiększy swoje zdolności percepcyjne oraz kreatywne w procesie zintensyfikowanej pracy twórczej.
- przedsiębiorców
- osób, które chcą nauczyć się projektować wizerunek swojej firmy i zautomatyzowany system sprzedaży
Program szkolenia
-
Marketingowy punkt wyjścia
-
Strona www Twojej firmy
-
Content Marketing i Video Marketing
-
Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?
-
Reklamy w Google i Sieci Stron Google
-
Facebook Marketing dla firm lokalnych
-
5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować
-
Zasięgi Organiczne Social Media Marketingu
-
Twitter Marketing
-
Video marketing
-
LinkedIn
TRENER
SZKOLENIA
Piotr Gajewski
Marketingowy praktyk z blisko siedmioletnim stażem. Na co dzień zarządza jedną z najbardziej prężnych agencji kreatywnych w regionie, dbając o wizerunek i rozpoznawalność oraz odpowiednią komunikację marek. Nic dziwnego, bo media zna z obu stron - to właśnie z ich świata przeszedł do świata biznesu i marketingu. Jako doradca biznesowy i trener wspierał również strategiczny rozwój, nie tylko marketingowy, kilkunastu podmiotów z Warmii i Mazur oraz Mazowsza. Jego celem jest zawsze dążenie do spójności, kompleksowości i innowacyjności w komunikacji. Takim myśleniem stara się zarażać innych.
Inne szkolenia z tej kategorii