Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

Szkolenia

Skuteczny marketing w Internecie

Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy

  • Więcej pozyskanych klientów
  • Większe przychody
  • Długofalowe relacje z Klientami
  • Wyprzedzenie konkurencji
  • WIEDZA - uczestnik szkolenia dowie się jak zyskać prawdziwą lojalność klienta i sprawić, by nas zapamiętał. Pozna nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów. Podczas szkolenia dowie się, jak biznesowo korzystać z: Facebooka i jego systemu reklamowego, Instagrama i liderów opinii, YouTuba i potęgi video w marketingu, LinkedIn, dotarcia do użytkowników Snapchata, potencjału komunikacyjnego Twittera itp. Zdobędzie wiedzę na temat podstaw i zasad copywritingu, profesjonalnego redagowania tekstu oraz innych narzędzi marketingowych, dzięki którym zaprojektuje zautomatyzowany system sprzedaży. Zobaczy najlepsze przykłady e-marketingu i budowania marki w Internecie na świecie, które zainspirują go do działania. Pozna czynniki stosowane w komunikacji marketingowej, które uruchamiają emocje i zaangażowanie klientów oraz przykłady skutecznych kampanii marketingowych osiągających nawet 5100% ROI. Dowie się jak zaprojektować wizerunek swojej firmy, aby w pełni wykorzystać dzisiejsze cyfrowe narzędzia.
  • UMIEJĘTNOŚCI - po szkoleniu uczestnik będzie potrafił: zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie, znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe i lokalnych influencerów, wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu, prawidłowo używać Google, stworzyć lokalną kampanię AdWords, formatować oferty sprzedażowe, stosować w praktyce zasady, techniki i narzędzia pracy copywritera, stosować techniki lingwistycznej perswazji, tworzyć skuteczny CTA (call to action) oraz korzystać z języka korzyści i mocy pytań. Będzie potrafił również stosować narzędzia do budowania silnej marki w Internecie i przewagi konkurencyjnej opartej na innych wyróżnikach niż najniższa cena.
  • KOMPETENCJE SPOŁECZNE - po szkoleniu uczestnik będzie myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy, świadomie wywierając wpływ i zarządzając relacjami. Powiększy swoje zdolności percepcyjne oraz kreatywne w procesie zintensyfikowanej pracy twórczej.
  • przedsiębiorców
  • osób, które chcą nauczyć się projektować wizerunek swojej firmy i zautomatyzowany system sprzedaży

Dlaczego właśnie to szkolenie?

70% czasu szkolenia to praktyczne ćwiczenia - to poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje

Małe grupy 8 - 12 osób - tylko w małych grupach trener ma możliwość indywidualnej pracy z każdym uczestnikiem, dzięki czemu skuteczność szkolenia znacznie wzrasta

Trener - praktyk

Program szkolenia

  1. Marketingowy punkt wyjścia
  2. Strona www Twojej firmy
  3. Content Marketing i Video Marketing
  4. Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?
  5. Reklamy w Google i Sieci Stron Google
  6. Facebook Marketing dla firm lokalnych
  7. 5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować
  8. Zasięgi Organiczne Social Media Marketingu
  9. Twitter Marketing
  10. Video marketing
  11. LinkedIn

TRENER
SZKOLENIA

Piotr Gajewski

Marketingowy praktyk z blisko siedmioletnim stażem. Na co dzień zarządza jedną z najbardziej prężnych agencji kreatywnych w regionie, dbając o wizerunek i rozpoznawalność oraz odpowiednią komunikację marek. Nic dziwnego, bo media zna z obu stron - to właśnie z ich świata przeszedł do świata biznesu i marketingu. Jako doradca biznesowy i trener wspierał również strategiczny rozwój, nie tylko marketingowy, kilkunastu podmiotów z Warmii i Mazur oraz Mazowsza. Jego celem jest zawsze dążenie do spójności, kompleksowości i innowacyjności w komunikacji. Takim myśleniem stara się zarażać innych.

Top