Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

O nas

Misja

Misją IPiNT Sp. z o.o. jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości i instytucji z jej otoczenia poprzez nowoczesne rozwiązania rozwojowe (doradztwo, konsulting, szkolenia, narzędzia) oparte na praktycznej wiedzy i doświadczeniu oraz udostępnieniu kreatywnej przestrzeni do prowadzenia biznesu (biuro coworkingowe). Mamy swój wkład w budowę lokalnej przedsiębiorczości poprzez Komercyjny Inkubator Przedsiębiorczości, który prowadzimy od 5 lat.

Wizja

W IPiNT Sp. z o.o. angażujemy się w 100% we wszystko co robimy. Budujemy nowoczesną organizację, nastawioną na zadowolenie klienta. Współpracujemy na partnerskich zasadach. Z pasją dzielimy się doświadczeniem, wiedzą i dobrymi praktykami. Wierzymy, że najlepsza inwestycja to inwestycja w sukces naszych Klientów.

Nasze wartości

  • nie udajemy, że znamy się na tym, na czym się nie znamy, nie prowadzimy szkoleń ze wszystkiego, skupiamy się na określonych zagadnieniach
  • nie promujemy trenerów teoretyków, którzy zawodowo nie zajmują się prezentowaną tematyką, nasi wykładowcy to praktycy
  • nie windujemy cen i nie ustawiamy sztucznych rabatów, nasze promocje są rzeczywiste i ograniczone czasowo i podmiotowo
  • nie marnujemy Twojego czasu, szkolenia nastawione są w 100% na merytorykę, nie czarujemy szkoleniami w hotelach 5-gwiazdkowych z darmowym basenem i sauną
  • jesteśmy odpowiedzialni za dane słowo i przyjęte zobowiązania
  • mówimy prawdę i stawiamy na wzajemne zaufanie
  • wprowadzamy innowację, szukamy nowych, własnych rozwiązań produktowych i organizacyjnych

EKONOMISTA

Maciej Helbrecht

Przedsiębiorca z praktyczną wiedzą wyznaczania i realizacji celów biznesowych. Doświadczony specjalista z dziedziny ekonomii i finansów przedsiębiorstw sektora MŚP oraz budowania strategii sprzedaży. Ekspert zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w biznesie. Miłośnik zarządzania finansami. Ekspert zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w biznesie. Praktyk w zakresie realizacji projektów szkoleniowych. Właściciel dawnego INSPIRO, którego IPiNT Sp. z o.o. jest kontynuatorem w zakresie szkoleń.

MANAGER

Anna Ciesielska

Od 13 lat pracy zawodowej jest związana z obszarem marketingu i sprzedaży. Absolwentka International Executive MBA Zarządzanie Biznesem oraz Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie Marką. Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B. Jest managerem inkubacji startupów. Specjalizuje się w trade marketingu i wsparciu sprzedaży. Jest doświadczonym specjalistą w zarządzaniu marką. Jej autem jest dostrzeganie szerokiego obrazu i otoczenia marki.

;

;

Nasi eksperci

  • Tomasz Chojnowski

  • Piotr Gajewski

  • Karolina Sieniawska

  • Piotr Wiktorowicz

  • Maciej Helbrecht

  • Anna Ciesielska

  • Michał Parda

  • Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat.   Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać  otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.

    Prowadzone usługi:

      • przygotowanie strategii i modelu sprzedaży,
      • szkolenia zespołów handlowych,
      • szkolenia zespołów obsługi klienta,
      • szkolenia z budowania wizerunku pracownika,
      • przygotowanie przedsiębiorców i menadżerów do "zawód - szef".
  • Marketingowy praktyk z blisko siedmioletnim stażem. Na co dzień zarządza jedną z najbardziej prężnych agencji kreatywnych w regionie, dbając o wizerunek i rozpoznawalność oraz odpowiednią komunikację marek. Nic dziwnego, bo media zna z obu stron - to właśnie z ich świata przeszedł do świata biznesu i marketingu. Jako doradca biznesowy i trener wspierał również strategiczny rozwój, nie tylko marketingowy, kilkunastu podmiotów z Warmii i Mazur oraz Mazowsza. Jego celem jest zawsze dążenie do spójności, kompleksowości i innowacyjności w komunikacji. Takim myśleniem stara się zarażać innych.

    Prowadzone usługi:

      • analiza modelu biznesowego firmy oraz jej strategii,
      • doradztwo w zakresie wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych (m.in. nowych kanałów mediów społecznościowych),
      • doradztwo w zakresie opracowywania standardów komunikacji zewnętrznej firmy.
  • Specjalista z zakresu public relations, budowania strategii komunikacji firm oraz rozwoju firm w zakresie wizerunku i relacji z otoczeniem. Absolwentka socjologii ze specjalizacją „Kultura, media i komunikacja społeczna”. Praktyk z 11-letnim doświadczeniem, w warszawskich agencjach PR oraz po stronie klienta. Realizowała strategie komunikacji dla firm o zasięgu zarówno ogólnopolskim, jak i globalnym. Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym, prowadzi projekty z zakresu media relations, w tym obsługi medialnej wydarzeń specjalnych oraz wdrażania nowych rozwiązań zarządzania projektami.

    Prowadzone usługi:

      • wprowadzenie nowej marki na rynek,
      • projektowanie spójnej komunikacji jej wizerunku,
      • wizerunek marki w internecie – ocena sytuacji bieżącej i rekomendacja rozwiązań,
      • doradztwo marketingowe,
      • doradztwo w zakresie współpracy z influencerami.
  • Od 10 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym. Prowadzi agencję reklamową Solveit. Specjalizuje się w zaawansowanych kampaniach marketingowych w internecie. Posiada obszerną bazę zadowolonych klientów, z którymi prowadzi długoletnią współpracę. Swoją wiedzą i umiejętnościami z zakresu marketingu wspierał takie marki, jak Fit King, Planeta Formy, Zega, DWMED, Jarys, Rollhouse, Jaro, F+B Sport, Start Olsztyn, Arrachion Olsztyn, White Łąka, Mosir, Ogrody Olsztyna, MaxTurbo i wiele innych.

    Prowadzone usługi:

      • Facebook dla biznesu,
      • doradztwo w zakresie wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych dla branży nieruchomości,
      • SEO – pozycjonowanie strony internetowej.
  • Przedsiębiorca z praktyczną wiedzą wyznaczania i realizacji celów biznesowych. Doświadczony specjalista z dziedziny ekonomii przedsiębiorstw sektora MŚP, finansów oraz optymalizacji kosztowej. Ekspert zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w biznesie. Miłośnik zarządzania finansami osobistymi. Praktyk w zakresie realizacji projektów szkoleniowych. Właściciel dawnego INSPIRO, którego IPiNT Sp. z o.o. jest kontynuatorem w zakresie szkoleń.   Twórca takich marek jak: Cowork.Olsztyn, laptopynagodziny.pl, EduLab, eNauczyciel.pl

    Prowadzone usługi:

      • skonstruowanie modelu biznesowego, 
      • strategia sprzedaży, 
      • finanse w firmie
      • wykorzystanie aplikacji komputerowych w biznesie (m.in. arkusze kalkulacyjne w finansach i sprzedaży).
  • Od 13 lat pracy zawodowej jest związana z obszarem marketingu i sprzedaży. Absolwentka International Executive MBA Zarządzanie Biznesem oraz Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie Marką. Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B. Jest managerem inkubacji startupów. Specjalizuje się w trade marketingu i wsparciu sprzedaży. Jest doświadczonym specjalistą w zarządzaniu marką. Jej autem jest dostrzeganie szerokiego obrazu i otoczenia marki.

     

    Prowadzone usługi:

      • doradztwo w zakresie skonstruowani a modelu biznesowego,
      • doradztwo w zakresie strategii sprzedaży i zarządzania,
      • doradztwo w zakresie sprzedaży i marketingu,
      • doradztwo w zakresie optymalizacji i organizacji firmy.
  • Od 10 lat prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria. Doświadczenie trenerskie zdobywał pracując 4 lata w organizacjach pozarządowych w Polsce oraz na Słowenii, a także prowadząc szkolenia pracując dla firm szkoleniowych. Prowadził szkolenia i warsztaty w Polsce, Niemczech, na Słowenii i Słowacji z zakresu umiejętności miękkich, na temat wykorzystania oprogramowania komputerowego w codziennej pracy oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. Od 6 lat związany również z branżą przemysłową, gdzie pracował jako inżynier do spraw optymalizacji procesów produkcji i redukcji kosztów. Autor webinarów i szkoleń z zakresu Utrzymania Ruchu w zakładach produkcyjnych. Współautor książki „Utrzymanie Ruchu strategie i narzędzia”. Pasjonuje się niskobudżetowymi podróżami, realizuje swoją pasję odwiedzając rokrocznie 12 różnych państw.

    Prowadzone usługi:

      • Zarządzanie czasem i zadaniami
      • Lean Office. Zarządzanie procesami w firmie
      • Kurs obsługi komputera oraz programów MS Word i MS Excel - poziom średniozaawansowany
      • MS Excel w sprzedaży
       

Certyfikaty

SUS 2.0

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0). Numer certyfikatu: DEKRA/SUS/000002

Wpis do WUP

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP w Olsztynie pod numerem 2.28/00095/2015.

VCC

Jesteśmy partnerem egzaminacyjnym VCC - instytucją uprawnioną do potwierdzania kwalifikacji zawodowych (np. w zawodzie przedstawiciela handlowego), poprzez system walidacji, czyli egzaminy teoretyczno-praktyczne oraz praktyki zawodowe.

ECDL

Certyfikowane Laboratorium Egzaminacyjne z zakresu umiejętności komputerowych. Pośredniczymy w nadawaniu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. Pod patronatem PTI (Polskiego Towarzystwa Informatycznego). Obecnie w procesie recertyfikacji.

CZYTAJ WIĘCEJ

ETS

od 24 stycznia 2014 jesteśmy partnerem ETS (Educational Testing Service), największej organizacji testującej na świecie, lidera w tworzeniu obiektywnych i rzetelnych certyfikatów językowych i narzędzi wspomagających naukę języków obcych.

CZYTAJ WIĘCEJ

Kodeks dobrych praktyk

My jako zespół osobowy IPiNT opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk czyli zbiór wartości, którym kierujemy się we współpracy z trenerami. Każdy z nich musi spełniać nasze oczekiwania i wymagania. To jest nasz dobry produkt, który z przekonaniem proponujemy Wam - uczestnikom. Do Was również kierujemy kilka słów, bo zależy nam na efektywności i skuteczności naszych szkoleń.

POBIERZ PLIK
  • Jestem praktykiem, z praktyczną wiedzą i umiejętnością jej przekazywania.
  • Jestem otwarty na dyskusję i pytania.
  • Dzielę się wiedzą i doświadczeniem, na które poświęciłem lata swojej pracy.
  • Pytam jaki jest cel obecności każdego z uczestników? Czego oczekują na tym szkoleniu?
  • Szukam satysfakcjonujących odpowiedzi.
  • Sprawdzam na koniec, czy uczestnicy wyszli z tym po co przyszli.
  • Rzetelnie określamy kompetencje trenerów,  skupiamy się na określonych zagadnieniach kluczowych dla przedsiębiorcy.
  • Nasi trenerzy to praktycy, którzy zawodowo zajmują się prezentowaną tematyką.
  • Szkolenia wyceniamy realnie, nie ustawiamy sztucznych rabatów, nasze promocje są rzeczywiste i ograniczone czasowo i podmiotowo.
  • Szanujemy Twój czas, szkolenia nastawione są w 100% na merytorykę i praktykę.
  • Jesteśmy odpowiedzialni za dane słowo i przyjęte zobowiązania.
  • Mówimy prawdę i stawiamy na wzajemne zaufanie.
  • Wprowadzamy innowację, szukamy nowych, własnych rozwiązań produktowych i organizacyjnych.
  • Wiedza którą Tobie przekazujemy i doświadczenie naszych trenerów to tylko połowa zaangażowania, drugą masz w sobie.
  •  Aktywnie słuchaj, wyłącz telefon, świat się nie zawali, a szkolenie będzie efektywniejsze.
  • Pracuj ze zdobytą wiedzą, doświadczaj jej i zwiększaj dzięki niej swoje przychody.
  • Nie podejmiemy wyzwań za Ciebie, ale damy narzędzia, z których zbudujesz  swój własny, indywidualny sposób na osiągnięcie celów.
  • Stawiaj sobie cele, zapisuj je, realizuj.
  • Każdy z nas ma takie same zasoby.
Top