Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

O nas

Misja

Misją IPiNT Sp. z o.o. jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości i instytucji z jej otoczenia poprzez nowoczesne rozwiązania rozwojowe (doradztwo, konsulting, szkolenia, narzędzia) oparte na praktycznej wiedzy i doświadczeniu oraz udostępnieniu kreatywnej przestrzeni do prowadzenia biznesu (biuro coworkingowe). Mamy swój wkład w budowę lokalnej przedsiębiorczości poprzez Komercyjny Inkubator Przedsiębiorczości, który prowadzimy od 5 lat.

Wizja

W IPiNT Sp. z o.o. angażujemy się w 100% we wszystko co robimy. Budujemy nowoczesną organizację, nastawioną na zadowolenie klienta. Współpracujemy na partnerskich zasadach. Z pasją dzielimy się doświadczeniem, wiedzą i dobrymi praktykami. Wierzymy, że najlepsza inwestycja to inwestycja w sukces naszych Klientów.

Nasze wartości

  • nie udajemy, że znamy się na tym, na czym się nie znamy, nie prowadzimy szkoleń ze wszystkiego, skupiamy się na określonych zagadnieniach
  • nie promujemy trenerów teoretyków, którzy zawodowo nie zajmują się prezentowaną tematyką, nasi wykładowcy to praktycy
  • nie windujemy cen i nie ustawiamy sztucznych rabatów, nasze promocje są rzeczywiste i ograniczone czasowo i podmiotowo
  • nie marnujemy Twojego czasu, szkolenia nastawione są w 100% na merytorykę, nie czarujemy szkoleniami w hotelach 5-gwiazdkowych z darmowym basenem i sauną
  • jesteśmy odpowiedzialni za dane słowo i przyjęte zobowiązania
  • mówimy prawdę i stawiamy na wzajemne zaufanie
  • wprowadzamy innowację, szukamy nowych, własnych rozwiązań produktowych i organizacyjnych

EKONOMISTA

Maciej Helbrecht

Przedsiębiorca z praktyczną wiedzą wyznaczania i realizacji celów biznesowych. Doświadczony specjalista z dziedziny ekonomii i finansów przedsiębiorstw sektora MŚP oraz budowania strategii sprzedaży. Ekspert zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w biznesie. Miłośnik zarządzania finansami. Ekspert zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w biznesie. Praktyk w zakresie realizacji projektów szkoleniowych. Właściciel dawnego INSPIRO, którego IPiNT Sp. z o.o. jest kontynuatorem w zakresie szkoleń.

MANAGER

Anna Ciesielska

Manager z wieloletnim doświadczeniem (10+) w obszarze sprzedaży i marketingu. Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B, z dużym naciskiem na marketing relacji. Specjalizuje się w sprzedaży poprzez relacje oraz kreowaniu i wdrażaniu szeroko zakrojonego wizerunku organizacji. Doświadczony specjalista w zarządzaniu marką i direct marketingu. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Analityk. Trener. Konsultant.

;

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Wioleta Mederska

Specjalistka ds. marketingu i sprzedaży. Entuzjastka pracy, nie ma dla niej działań niemożliwych, na bieżąco wspiera naszych klientów. Przygotowuje plany szkoleń i oferty na miarę każdego klienta oraz indywidualnych potrzeb zespołu.

;

Nasi eksperci

  • Zofia Migus-Bębnowicz

  • Piotr Gajewski

  • Maciej Gadomski

  • Piotr Wiktorowicz

  • Karolina Sieniawska

  • Tomasz Chojnowski

  • Maciej Helbrecht

  • Anna Ciesielska

  • Od 14 lat konsultant systemów zarządzania m.in.: jakości, ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa informacji. Audytor wiodący systemów zarządzania jakością ISO 9001, Ekspert Warmińsko-Mazurskiej Nagrody Jakości, akredytowany przy PARP ekspert CSR. Adiunkt w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, Dyrektor Strefy Rozwoju i Przedsiębiorczości PRAXIS. Od 2006 roku czynnie uczestniczy w projektach doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw polegających głównie na projektowaniu i wdrożeniu systemów zarządzania wpływających na poprawę jakości prowadzonych działań w firmie. W latach 2012-2015 zrealizowała 9 projektów unijnych między innymi w branży turystycznej, meblarskiej. W 2014 roku opracowała  autorskie narzędzie diagnostyczno – identyfikujące potrzeby innowacyjne w firmach.

    Prowadzone usługi:

      1. optymalizacja procesów zarządczych,
      2. zarządzanie strategiczne,
      3. model zarządzania wiedzą w organizacji,
      4. optymalizacja procesów zarządzania infrastrukturą,
      5. zapewnienie jakości wyrobów i usług poprzez optymalizację procesów,
      6. monitorowanie i analiza skuteczności procesów jako narzędzie doskonalenia jakości,
      7. praktyczne aspekty RODO,
      8. szkolenie audytorów wewnętrznych.
  • Marketingowy praktyk z blisko siedmioletnim stażem. Na co dzień zarządza jedną z najbardziej prężnych agencji kreatywnych w regionie, dbając o wizerunek i rozpoznawalność oraz odpowiednią komunikację marek. Nic dziwnego, bo media zna z obu stron - to właśnie z ich świata przeszedł do świata biznesu i marketingu. Jako doradca biznesowy i trener wspierał również strategiczny rozwój, nie tylko marketingowy, kilkunastu podmiotów z Warmii i Mazur oraz Mazowsza. Jego celem jest zawsze dążenie do spójności, kompleksowości i innowacyjności w komunikacji. Takim myśleniem stara się zarażać innych.

    Prowadzone usługi:

      • analiza modelu biznesowego firmy oraz jej strategii,
      • doradztwo w zakresie wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych (m.in. nowych kanałów mediów społecznościowych),
      • doradztwo w zakresie opracowywania standardów komunikacji zewnętrznej firmy.
  • Doświadczony zakupowiec w kontaktach z rynkami azjatyckimi oraz koordynator procesów trade marketingowych firm poszukujących nowych rynków zbytu. Człowiek nastawiony na cele i osiąganie sukcesów, prywatnie pasjonat psychologii oraz filozofii.  Po odbyciu kilkunastu misji handlowych do takich krajów jak USA, Anglia, Francja, Szwajcaria, Norwegia czy Niemcy może się pochwalić licznymi sukcesami. Pierwszym z nich jest utworzenie kanału dystrybucyjnego z firmą z Kanady, która swoim działaniem pokrywa również rynek Stanów Zjednoczonych. Pierwsze poważne kontrakty handlowe dotyczyły wprowadzenia dekoracji dla domu do sieci Costco. Jest to drugi największy gracz na rynku USA zaraz po Walmart. Na uwagę również zasługuję fakt wprowadzenia kilku  modeli kominków stalowych do sieci Home Hardware Kanada– około 1100 sklepów. Drugim sukcesem, który zasługuje na wyróżnienie jest podpisanie długoterminowego kontraktu z firmą Jotul z Norwegii. Ten światowej klasy producent wkładów kominkowych wybrał Polską firmę jako swojego podwykonawcę. Umowa jest długoterminowa a pierwsze zamówienie było jednym z największych w historii firmy.

    Prowadzone usługi:

      • analiza firmy i procesów handlowych,
      • doradztwo w zakresie wdrożenia systemu zarządzania relacji z klientem,
      • działania marketingowe,
      • wsparcie eksportu produktów,
      • analiza kryteriów wejścia na rynek docelowy.
  • Od 10 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym. Prowadzi agencję reklamową Solveit. Specjalizuje się w zaawansowanych kampaniach marketingowych w internecie. Posiada obszerną bazę zadowolonych klientów, z którymi prowadzi długoletnią współpracę. Swoją wiedzą i umiejętnościami z zakresu marketingu wspierał takie marki, jak Fit King, Planeta Formy, Zega, DWMED, Jarys, Rollhouse, Jaro, F+B Sport, Start Olsztyn, Arrachion Olsztyn, White Łąka, Mosir, Ogrody Olsztyna, MaxTurbo i wiele innych.

    Prowadzone usługi:

      • Facebook dla biznesu,
      • doradztwo w zakresie wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych dla branży nieruchomości,
      • SEO – pozycjonowanie strony internetowej.
  • Specjalista z zakresu public relations, budowania strategii komunikacji firm oraz rozwoju firm w zakresie wizerunku i relacji z otoczeniem. Absolwentka socjologii ze specjalizacją „Kultura, media i komunikacja społeczna”. Praktyk z 11-letnim doświadczeniem, w warszawskich agencjach PR oraz po stronie klienta. Realizowała strategie komunikacji dla firm o zasięgu zarówno ogólnopolskim, jak i globalnym. Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym, prowadzi projekty z zakresu media relations, w tym obsługi medialnej wydarzeń specjalnych oraz wdrażania nowych rozwiązań zarządzania projektami.

    Prowadzone usługi:

      • wprowadzenie nowej marki na rynek,
      • projektowanie spójnej komunikacji jej wizerunku,
      • wizerunek marki w internecie – ocena sytuacji bieżącej i rekomendacja rozwiązań,
      • doradztwo marketingowe,
      • doradztwo w zakresie współpracy z influencerami.
  • Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat.   Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać  otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.

    Prowadzone usługi:

      • przygotowanie strategii i modelu sprzedaży,
      • szkolenia zespołów handlowych,
      • szkolenia zespołów obsługi klienta,
      • szkolenia z budowania wizerunku pracownika,
      • przygotowanie przedsiębiorców i menadżerów do "zawód - szef".
  • Przedsiębiorca z praktyczną wiedzą wyznaczania i realizacji celów biznesowych. Doświadczony specjalista z dziedziny ekonomii przedsiębiorstw sektora MŚP, finansów oraz optymalizacji kosztowej. Ekspert zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w biznesie. Miłośnik zarządzania finansami osobistymi. Praktyk w zakresie realizacji projektów szkoleniowych. Właściciel dawnego INSPIRO, którego IPiNT Sp. z o.o. jest kontynuatorem w zakresie szkoleń.   Twórca takich marek jak: Cowork.Olsztyn, laptopynagodziny.pl, EduLab, eNauczyciel.pl

    Prowadzone usługi:

      • skonstruowanie modelu biznesowego, 
      • strategia sprzedaży, 
      • finanse w firmie
      • wykorzystanie aplikacji komputerowych w biznesie (m.in. arkusze kalkulacyjne w finansach i sprzedaży).
  • Manager z wieloletnim doświadczeniem (10+) w obszarze sprzedaży i marketingu.Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B, z dużym naciskiem na marketing relacji.

     

    Specjalizuje się w sprzedaży poprzez relacje oraz kreowaniu i wdrażaniu szeroko zakrojonego wizerunku organizacji. Doświadczony specjalista w zarządzaniu marką i direct marketingu. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem. Analityk. Trener. Konsultant.

    Prowadzone usługi:

      • doradztwo w zakresie skonstruowani a modelu biznesowego,
      • doradztwo w zakresie strategii sprzedaży i zarządzania,
      • doradztwo w zakresie sprzedaży i marketingu,
      • doradztwo w zakresie optymalizacji i organizacji firmy.

Certyfikaty

SUS 2.0

Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0). Numer certyfikatu: DEKRA/SUS/000002

Wpis do WUP

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP w Olsztynie pod numerem 2.28/00095/2015.

VCC

Jesteśmy partnerem egzaminacyjnym VCC - instytucją uprawnioną do potwierdzania kwalifikacji zawodowych (np. w zawodzie przedstawiciela handlowego), poprzez system walidacji, czyli egzaminy teoretyczno-praktyczne oraz praktyki zawodowe.

ECDL

Certyfikowane Laboratorium Egzaminacyjne z zakresu umiejętności komputerowych. Pośredniczymy w nadawaniu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. Pod patronatem PTI (Polskiego Towarzystwa Informatycznego). Obecnie w procesie recertyfikacji.

CZYTAJ WIĘCEJ

ETS

od 24 stycznia 2014 jesteśmy partnerem ETS (Educational Testing Service), największej organizacji testującej na świecie, lidera w tworzeniu obiektywnych i rzetelnych certyfikatów językowych i narzędzi wspomagających naukę języków obcych.

CZYTAJ WIĘCEJ

Kodeks dobrych praktyk

My jako zespół osobowy IPiNT opracowaliśmy Kodeks Dobrych Praktyk czyli zbiór wartości, którym kierujemy się we współpracy z trenerami. Każdy z nich musi spełniać nasze oczekiwania i wymagania. To jest nasz dobry produkt, który z przekonaniem proponujemy Wam - uczestnikom. Do Was również kierujemy kilka słów, bo zależy nam na efektywności i skuteczności naszych szkoleń.

POBIERZ PLIK
  • Jestem praktykiem, z praktyczną wiedzą i umiejętnością jej przekazywania.
  • Jestem otwarty na dyskusję i pytania.
  • Dzielę się wiedzą i doświadczeniem, na które poświęciłem lata swojej pracy.
  • Pytam jaki jest cel obecności każdego z uczestników? Czego oczekują na tym szkoleniu?
  • Szukam satysfakcjonujących odpowiedzi.
  • Sprawdzam na koniec, czy uczestnicy wyszli z tym po co przyszli.
  • Rzetelnie określamy kompetencje trenerów,  skupiamy się na określonych zagadnieniach kluczowych dla przedsiębiorcy.
  • Nasi trenerzy to praktycy, którzy zawodowo zajmują się prezentowaną tematyką.
  • Szkolenia wyceniamy realnie, nie ustawiamy sztucznych rabatów, nasze promocje są rzeczywiste i ograniczone czasowo i podmiotowo.
  • Szanujemy Twój czas, szkolenia nastawione są w 100% na merytorykę i praktykę.
  • Jesteśmy odpowiedzialni za dane słowo i przyjęte zobowiązania.
  • Mówimy prawdę i stawiamy na wzajemne zaufanie.
  • Wprowadzamy innowację, szukamy nowych, własnych rozwiązań produktowych i organizacyjnych.
  • Wiedza którą Tobie przekazujemy i doświadczenie naszych trenerów to tylko połowa zaangażowania, drugą masz w sobie.
  •  Aktywnie słuchaj, wyłącz telefon, świat się nie zawali, a szkolenie będzie efektywniejsze.
  • Pracuj ze zdobytą wiedzą, doświadczaj jej i zwiększaj dzięki niej swoje przychody.
  • Nie podejmiemy wyzwań za Ciebie, ale damy narzędzia, z których zbudujesz  swój własny, indywidualny sposób na osiągnięcie celów.
  • Stawiaj sobie cele, zapisuj je, realizuj.
  • Każdy z nas ma takie same zasoby.
Top