Case study
Przeszkolenie ok. 60 placówek partnerskich
-
Wyzwanie biznesowe
Rozwój placówek partnerskich w zakresie kompetencji marketingowych i sprzedażowych.
-
Uczestnicy
Właściciele i kadra zarządzająca.
-
Rozwiązanie
Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe: Filozofia sprzedaży Budowanie relacji Zarządzanie procesem sprzedaży Motywowanie klientów do zakupów Ocena potencjału zakupowego Mapowanie procesu dochodzenia do decyzji Zamykanie i zabezpieczanie sprzedaży Zarządzanie kompetencjami, budowanie profilu handlowca Menedżer w roli coacha Strategia marketingu: Skuteczny marketing w Internecie
-
Rezultat
Wzrost sprzedaży Poprawa efektywności procesów marketingowo-sprzedażowych Zwiększenie motywacji partnerów
Nowa strategia sprzedaży i marketingu
-
Wyzwanie biznesowe
Przygotowanie nowej strategii sprzedaży i przeszkolenie działu handlowego. Przygotowanie nowej strategii marketingowej, opracowanie kampanii i wdrożenie narzędzi.
-
Uczestnicy
Właściciele
-
Rozwiązanie
STRATEGIA SPRZEDAŻY : profil idealnego klienta i persony zakupowe, procesy budowania zimnej bazy i zdobywania kontaktu, plany komunikacji i cały proces budowania ciepłej bazy, lejek sprzedażowo-marketingowy dopasowany do biznesu, łącznie ze szczegółową komunikacją na każdym etapie procesu, szablony rozmów z klientem na wszystkich etapach od zimnej rozmowy przez analizę, prezentację oferty, zamykanie sprzedaży i pokonywanie obiekcji, narzędzia przyspieszające efektywność pracy w firmie w sprzedaży i generowania klientów, praktyki jak budować zespół sprzedaży i nim zarządzać STRATEGIA MARKETINGOWA: planowanie i analizowanie komunikacji firmy, wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych (m.in. nowych kanałów mediów społecznościowych), opracowanie standardów komunikacji zewnętrznej firmy
-
Rezultat
Odświeżony wizerunek marki. Wyższa rozpoznawalność. Wyższa efektywność kampanii marketingowych. Zwiększenie wolumenu sprzedaży
Odświeżenie wizerunku, budowa nowych narzędzi marketingowych
-
Wyzwanie biznesowe
Odświeżenie wizerunku marki. Podniesienie kompetencji sprzedażowych agentów. Rozwiązania ICT w prowadzeniu biura nieruchomości
-
Uczestnicy
Właściciel, pracownicy
-
Rozwiązanie
Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe i doradztwo: Facebook dla biznesu, SEO – pozycjonowanie strony internetowej, Spotkanie handlowe. Szkolenie sprzedażowe dla branży nieruchomości, Handlowa rozmowa telefoniczna, Praca z obiekcjami. Szkolenie (follow-up) sprzedażowe, Praktyczne wykorzystanie pakietu biurowego, MS Office w pracy, MacOS w praktyce, Doradztwo w zakresie wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych dla branży nieruchomości, Umowy w obrocie nieruchomościami
-
Rezultat
Odświeżenie wizerunku, budowa nowych narzędzi marketingowych
Nowa strategia sprzedaży
-
Wyzwanie biznesowe
Wprowadzenie skutecznego modelu biznesowego, który zarabia. Zwiększenie dochodów. Wdrożenie strategii sprzedaży/marketingu
-
Uczestnicy
Właściciel i pracownicy
-
Rozwiązanie
Wprowadzenie na rynek nowego produktu - mieszanki chlebowe. Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe i doradztwo: Szkolenie sprzedażowe, MS Excel w sprzedaży, Doradztwo w zakresie skonstruowania modelu biznesowego dla nowego produktu, Doradztwo w zakresie Minimum Viable Product, Doradztwo w zakresie tworzenia i implementacji strategii marketingowej, Doradztwo w zakresie sprzedaży w internecie
-
Rezultat
Zwiększenie przychodów firmy prawie o 30% w osadzonym na rynku biznesie
Standaryzacja BOK, fotografia produktowa, kurs z magikiem cukiernictwa
-
Wyzwanie biznesowe
Standaryzacja BOK. Zwiększenie efektywności pracowników
-
Uczestnicy
Pracownicy firmy
-
Rozwiązanie
Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe: Profesjonalna obsługa klienta Fotografia produktowa wraz ze stylizacją kulinarną Kurs cukierniczy
-
Rezultat
Wypracowanie standardów obsługi klienta wraz z przeszkoleniem zespołu.
Optymalizacja marnotrastwa o 1/2 etatu - na dobry początek :)
-
Wyzwanie biznesowe
Optymalizacja działań w procesie produkcyjnym
-
Uczestnicy
Pracownicy firmy
-
Rozwiązanie
Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe i doradztwo: Wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą, Doskonalenie Systemu zarządzania jakością, Wykorzystanie arkuszy kalkulacyjnych w pracy w oparciu o program MS Excel, Opracowania zintegrowanej tabeli, VBA w Excelu, Excel w dziale kontroli jakości
-
Rezultat
Optymalizacja działań w procesie produkcyjnym, ograniczenie marnotrawstwa, zmniejszenie kosztów, a co za tym idzie - zwiększenie dochodów