Doradztwo w sprzedaży
Potrzebujesz rozwiązać problem?
Napotkałeś bariery w rozwoju swojej firmy?
Oczekujesz wyników?
Chcesz osiągnąć konkretny cel?
Skorzystaj z naszego doradztwa.
Pracujemy w oparciu o 70 ekspertów z różnych dziedzin. Praktyka naszej pracy z klientami dowodzi, że jesteśmy skuteczni.
ZOBACZ PRZYKŁADY EFEKTÓWPomagamy firmom w zwiększaniu ich przychodów doskonaląc efektywność procesów i zespołów poprzez praktyczne i efektywne doradztwo i konsulting, korzystając z naszych doświadczeń i praktyk korporacyjnych, używając najnowszych metod sprzedaży, marketingu i zarządzania i podążając za trendami.
Jak projektujemy nasze szkolenia?
Dlaczego warto?
- Korzystamy z naszych doświadczeń i praktyk korporacyjnych, używając najnowszych metod sprzedaży, marketingu i zarządzania i podążając za trendami.
- Współpracujemy z 70 ekspertami z różnych dziedzin.
- Posiadamy sieć kontaktów.
- Mamy doświadczenia z różnych firm i branż, gdzie rozwiązaliśmy problemy.
- W oparciu o powyższe łatwo rozwiązać nam większość problemów pojawiających się w firmach.
Audyty w sprzedaży
Masz wątpliwości czy Twoje procesy sprzedaży działają efektywnie? Chcesz sprawdzić czy można coś usprawnić? Nasz audytor wskaże pola do rozwoju.
-
Cel audytu sprzedaży
Audyt sprzedaży ma na celu niezależną i obiektywną ocenę procesów sprzedaży w firmie klienta. Ocenie podlega praca zespołu sprzedażowego, sposób zarządzania sprzedażą oraz strategia sprzedaży. Wskazujemy problemy i bariery w procesie sprzedaży. Efektem jest wypracowanie rekomendacji, zaleceń, które można zastosować od razu, żeby zaczęły sprzedawać i budować relację.
-
Korzyści
Przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale handlowym. Umożliwia bezpośrednie mierzenie działań oraz podjęcie działania opartego na faktach, prawdziwych liczbach i informacjach z wewnątrz firmy. To inwestycja, która pozwala na zadowalający zwrot.
Strategia sprzedaży
Potrzebujesz jasnych i mierzalnych planów sprzedażowych? Brakuje Ci ustandaryzowanego procesu pozyskania i obsługi oraz utrzymania klienta? Chciałbyś, aby Twój biznes jeszcze wzrósł, ale nie wiesz jak? Nasi konsultanci pomogą Ci odpowiednio zaprojektować plan i osiągnąć założone wyniki.
-
Cel strategii
Segmentacja rynku, określenie persony zakupowej - idealnego profilu klienta, dobranie kanałów sprzedaży, metodyki i techniki sprzedaży, budowanie bazy leadów, metody prospectingu, metody zamykania i zabezpieczania sprzedaży, procesy w sprzedaży, codzienne działania, organizacja dnia pracy (rutynowe czynności, w podziale na produktywne, neutralne i rozpraszające), narzędzia sprzedażowe, oferta firmy
Rekrutacja handlowców
Potrzebujesz dobrych handlowców w swoim zespole i nie wiesz jak ich znaleźć? Zostaw to nam.
-
Cel rekrutacji
Diagnoza potencjałów poszczególnych pracowników (analiza mocnych stron i obszarów do rozwoju), analiza kompetencji menadżerskich, rekomendacje dotyczące podziału zadań i objęcia poszczególnych stanowisk (w tym szefa działu), podjęcie finalnej decyzji o rekrutacji wewnętrznej lub rekrutacji zewnętrznej: REKRUTACJA WEWNĘTRZNA: szkolenia wybranej osoby z zakresu kompetencji menedżerskich i zarządzania REKRUTACJA ZEWNĘTRZNA: przygotowanie zespołu do pojawienia się menadżera zewnętrznego. Znalezienie odpowiedniego kandydata na stanowisko: określenie profilu/sylwetki “idealnego kandydata”, przygotowanie ogłoszenia, wstępna selekcja - kryteria weryfikacji CV, rozmowa kwalifikacyjna, wyznaczenie celów miesięcznych i kwartalnych, prawidłowe tworzenie systemów premiowych, zasady i mechanizmy kontroli pracy
-
Korzyści
Analiza rzeczywistych kompetencji zespołu, przygotowanie i wprowadzenie struktury, usprawnienie procesów komunikacyjnych, rekrutacja przez osoby od sprzedaży, nie tylko od HR, oszczędność czasu - zadanie oddelegowane na nas i naszych ekspertów, wykorzystanie naszej sieci kontaktów
Wdrożenie CRM
CRM ro skuteczne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (ang. customer relationship management, CRM).
-
Cel
Celem usługi jest wypracowanie i potwierdzenie w praktyce zestawu procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.