Doradztwo w marketingu
Potrzebujesz rozwiązać problem?
Napotkałeś bariery w rozwoju swojej firmy?
Oczekujesz wyników?
Chcesz osiągnąć konkretny cel?
Skorzystaj z naszego doradztwa.
Pracujemy w oparciu o 70 ekspertów z różnych dziedzin. Praktyka naszej pracy z klientami dowodzi, że jesteśmy skuteczni.
ZOBACZ PRZYKŁADY EFEKTÓWPomagamy firmom w zwiększaniu ich przychodów doskonaląc efektywność procesów i zespołów poprzez praktyczne i efektywne doradztwo i konsulting, korzystając z naszych doświadczeń i praktyk korporacyjnych, używając najnowszych metod sprzedaży, marketingu i zarządzania i podążając za trendami.
Jak projektujemy nasze szkolenia?
Dlaczego warto?
- Korzystamy z naszych doświadczeń i praktyk korporacyjnych, używając najnowszych metod sprzedaży, marketingu i zarządzania i podążając za trendami.
- Współpracujemy z 70 ekspertami z różnych dziedzin.
- Posiadamy sieć kontaktów.
- Mamy doświadczenia z różnych firm i branż, gdzie rozwiązaliśmy problemy.
- W oparciu o powyższe łatwo rozwiązać nam większość problemów pojawiających się w firmach.
Audyty w marketingu
Masz wrażenie że budżety na kampanie marketingowe to worki bez dna? Inwestujesz w promocję i reklamę, ale nie przynoszą oczekiwanego zwrotu? Nasz audytor wskaże pola do rozwoju.
-
Cel audytu
Audyt marketingu ma na celu niezależną i obiektywną ocenę procesów marketingowych w firmie klienta. Ocenie podlega praca zespołu marketingowego, sposób zarządzania marketingiem oraz strategia marketingowa. Wskazujemy problemy i bariery w procesie marketingu. Efektem jest wypracowanie rekomendacji, zaleceń, które można zastosować od razu, aby żeby zaczęły budować rozpoznawalność i relację.
-
Korzyści
przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale marketingu umożliwia bezpośrednie mierzenie działań podjętych po audycie umożliwia podjęcie działania opartego na faktach, prawdziwych liczbach i informacjach z wewnątrz firmy to inwestycja, która pozwala na zadowalający zwrot
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa to jasno określone działania, które firma musi spełnić, aby efektywnie działać na tynku i maksymalizować zysk
-
Cel strategii
pokazuje, jak zrealizować cele przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów
-
Korzyści
daje jasną informację, jak pozycjonować się w stosunku do konkurencji, dla jakiego segmentu klientów przeznaczona jest oferta, potrzeby segmentu spójne wytyczne dla wszystkich działań - kształtowania samego produktu, jego ceny, działania promocyjne i sprzedażowe wiedza jak reagować na nowe ruchy rynku i konkurencji