Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

Szkolenia

Skuteczne Negocjacje. Praca z obiekcjami.

Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy

  • Więcej pozyskanych klientów
  • Większa sprzedaż
  • Większe przychody
  • Długofalowe relacje z Klientami
  • Wyprzedzenie konkurencji
  • WIEDZA - podczas szkolenia uczestnik pozna cechy dobrego handlowca i sposoby efektywnej komunikacji z klientem. Zdobędzie wiedzę umożliwiającą mu skutecznie negocjować i osiągać cele menadżera. Dowie się, jak budować własny wizerunek w oparciu o oczekiwania klienta.
  • UMIEJĘTNOŚCI - uczestnik szkolenia podniesie swoje umiejętności sprzedażowo-negocjacyjnie. Będzie potrafił analizować zachowania klientów i odpowiednio prowadzić spotkania, by osiągnąć cele. Nabędzie umiejętność skutecznego przełamywania zastrzeżeń i obiekcji klientów. Będzie umiał wykorzystywać techniki finalizacji transakcji.
  • KOMPETENCJE SPOŁECZNE - nabycie umiejętności współpracy z ludźmi i budowania odpowiednich, wartościowych relacji i poznawanie potrzeb ludzi.
  • przedsiębiorców,
  • sprzedawców
  • przedstawicieli handlowych,
  • telemarketerów
  • menedżerów zespołów sprzedaży,
  • osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe

Dlaczego właśnie to szkolenie?

70% czasu szkolenia to praktyczne ćwiczenia - to poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje

Małe grupy 8 - 12 osób - tylko w małych grupach trener ma możliwość indywidualnej pracy z każdym uczestnikiem, dzięki czemu skuteczność szkolenia znacznie wzrasta

Trener – praktyk

Program szkolenia

  1. Budowanie wizerunku sprzedawcy jako wstęp do sukcesu
  2. Technika sympatii jako najprostsza i najskuteczniejsza metoda negocjacyjna
  3. Wartościowe budowanie relacji z klientem jako otwarcie procesu sprzedaży
  4. Cechy idealnego handlowca
  5. Nasz klient - nasz przeciwnik
    • współpraca z różnymi typami klientów
    • prawidłowości we współpracy
    • wyłapywanie słabych stron
    • błędy i zachowania niewskazane
  6. Badanie potrzeb klienta i generowanie potencjału jako wstęp i otwarcie do negocjacji
  7. Negocjacje właściwe, czyli targowanie się w XXI wieku
    • 9 najskuteczniejszych technik
    • przełamywanie zastrzeżeń i obiekcji
  8. Prezentacja oferty - prezentacja oferty jako wypadkowa potrzeb klienta i jego oczekiwań, oferta produktowa zindywidualizowana pod klienta
  9. Finalizacja transakcji, czyli osiągamy cel negocjacji
    • technika alternatywna
    • technika pomocnicza
    • technika jedynej okazji
  10. Asertywność jako podstawowe narzędzie obrony interesów firmy
  11. Praktyczne zastosowanie nabytej wiedzy - scenki, sytuacje niestandardowe, zadania domowe, analiza SWOT pracowników, obszary do rozwoju

TRENER
SZKOLENIA

Tomasz Chojnowski

Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat.   Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać  otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.

Top