Skuteczne Negocjacje. Praca z obiekcjami.
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większa sprzedaż
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- WIEDZA - podczas szkolenia uczestnik pozna cechy dobrego handlowca i sposoby efektywnej komunikacji z klientem. Zdobędzie wiedzę umożliwiającą mu skutecznie negocjować i osiągać cele menadżera. Dowie się, jak budować własny wizerunek w oparciu o oczekiwania klienta.
- UMIEJĘTNOŚCI - uczestnik szkolenia podniesie swoje umiejętności sprzedażowo-negocjacyjnie. Będzie potrafił analizować zachowania klientów i odpowiednio prowadzić spotkania, by osiągnąć cele. Nabędzie umiejętność skutecznego przełamywania zastrzeżeń i obiekcji klientów. Będzie umiał wykorzystywać techniki finalizacji transakcji.
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - nabycie umiejętności współpracy z ludźmi i budowania odpowiednich, wartościowych relacji i poznawanie potrzeb ludzi.
- przedsiębiorców,
- sprzedawców
- przedstawicieli handlowych,
- telemarketerów
- menedżerów zespołów sprzedaży,
- osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe
Program szkolenia
-
Budowanie wizerunku sprzedawcy jako wstęp do sukcesu
-
Technika sympatii jako najprostsza i najskuteczniejsza metoda negocjacyjna
-
Wartościowe budowanie relacji z klientem jako otwarcie procesu sprzedaży
-
Cechy idealnego handlowca
-
Nasz klient - nasz przeciwnik
- współpraca z różnymi typami klientów
- prawidłowości we współpracy
- wyłapywanie słabych stron
- błędy i zachowania niewskazane
-
Badanie potrzeb klienta i generowanie potencjału jako wstęp i otwarcie do negocjacji
-
Negocjacje właściwe, czyli targowanie się w XXI wieku
- 9 najskuteczniejszych technik
- przełamywanie zastrzeżeń i obiekcji
-
Prezentacja oferty - prezentacja oferty jako wypadkowa potrzeb klienta i jego oczekiwań, oferta produktowa zindywidualizowana pod klienta
-
Finalizacja transakcji, czyli osiągamy cel negocjacji
- technika alternatywna
- technika pomocnicza
- technika jedynej okazji
-
Asertywność jako podstawowe narzędzie obrony interesów firmy
-
Praktyczne zastosowanie nabytej wiedzy - scenki, sytuacje niestandardowe, zadania domowe, analiza SWOT pracowników, obszary do rozwoju
TRENER
SZKOLENIA
Tomasz Chojnowski
Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat. Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.
Inne szkolenia z tej kategorii