Motywacja i egzekwowanie zadań
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większa sprzedaż
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności skutecznego zarządzania zespołami. Tworzenia atmosfery i przestrzeni do uwalniania potencjału drzemiącego w pracownikach. Dzięki szkoleniu uczestnik zdobędzie niezbędną wiedzę i umiejętności do minimalizowania ryzyk związanych z nieosiągnięciem założonych celów i rezultatów oraz dbałość o efektywność działania.
- WIEDZA - po ukończeniu szkolenia uczestnik: 1. Ma wiedzę z zakresu zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa 2. Zna zasady doskonalenia przedsiębiorstwa 3. Rozumie zasady osiągania efektywności działania z uwzględnieniem relacji nakładów i efektów 4. Wie jakie czynniki wpływają na zaangażowanie 5. Zna regułę zaangażowania i konsekwencji 6. Zna koncepcję modyfikacji zachowań/uczenia się 7. Identyfikuje czynniki wpływające na sukces w organizacji 8. Zna metody i narzędzia budowania zaangażowania
- UMIEJĘTNOŚCI - po ukończeniu szkolenia uczestnik: 1. Potrafi ocenić potencjał pracowników 2. Potrafi delegować zadania zgodnie z kompetencjami pracowników 3. Umie zainspirować odpowiednim komunikatem werbalnym 4. Umie stosować metody i narzędzia budowania zaangażowania 5. Umie pobudzać pracowników do działania poprzez dawanie przykładów, których oni oczekują
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - po ukończeniu szkolenia uczestnik: 1. Swoją wartość jako menadżera potwierdza w działaniu 2. Jest odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna 3. Sprawnie i skutecznie tworzy rozwiązania podnoszące zaangażowanie pracowników 4. Posiada łatwość inspirowania pracowników bez stosowania manipulacji negatywnej
- przedsiębiorców
- sprzedawców
- przedstawicieli handlowych
- telemarketerów
- menedżerów zespołów sprzedaży
- osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe
Program szkolenia
-
Jak stworzyć środowisko, w którym ludzie się rozwijają i z chęcią realizują misję, cele i wartości firmy?
-
Jak pracować z pokoleniem X, Y i Z? Co ich motywuje, jaki jest ich etos pracy? Jak uwolnić potencjał pokolenia Z?
-
Jak skutecznie wdrażać pracowników? Kiedy oddać odpowiedzialność na pracę swoim pracownikom? Przywództwo sytuacyjne.
-
Jak ustalać zasady w zespole i jak je egzekwować? Jak wygłosić expose?
-
Jak udzielać informacji zwrotnej, która rozwija pracownika?
-
Kiedy szef powinien być coachem?
TRENER
SZKOLENIA
Inne szkolenia z tej kategorii