Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

Szkolenia

Mistrzowskie techniki sprzedaży

Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy

  • Więcej pozyskanych klientów
  • Większa sprzedaż
  • Większe przychody
  • Długofalowe relacje z Klientami
  • Wyprzedzenie konkurencji
  • WIEDZA - podczas szkolenia uczestnik zapozna się z praktycznymi wskazówkami - jak sprzedawać lepiej i więcej, podstawami kreowania wizerunku firmy i sprzedawcy, prawdziwymi potrzebami klienta i metodami zamknięcia sprzedaży
  • UMIEJĘTNOŚCI - po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił: budować lejek sprzedaży, przeprowadzić rozmowę telefoniczną, tak aby klient sam chciał kupować, stosować komunikację z klientem, która zwiększa konwersję oraz efektywniej zarządzać czasem
  • KOMPETENCJE SPOŁECZNE - szkolenie rozwija odpowiedzialność i etykę prowadzenia biznesu oraz podstawy kreowania pozytywnego wizerunku firmy i sprzedawcy
  • przedsiębiorców,
  • sprzedawców
  • przedstawicieli handlowych,
  • telemarketerów
  • menedżerów zespołów sprzedaży,
  • osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe.

Dlaczego właśnie to szkolenie?

70% czasu szkolenia to praktyczne ćwiczenia - to poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje

Małe grupy 8 - 12 osób - tylko w małych grupach trener ma możliwość indywidualnej pracy z każdym uczestnikiem, dzięki czemu skuteczność szkolenia znacznie wzrasta

Trener - praktyk

Program szkolenia

  1. Podstawowe zasady budowania wizerunku
    • Cechy profesjonalnego sprzedawcy
    • Jak zainteresować ludzi?
    • Język ciała, ton głosu
    • Pierwsze wrażenie
    • Bycie sympatycznym - czy warto?
  2. Metody zadządzania czasem
    • Metoda ABC
    • Macierz Eisenhowera
    • Metoda TRZOS
    • Metoda Pomodoro
    • Metoda 60/40
    • Planowanie i kontrola dnia/tygodnia/miesiąca pracy
    • Złodzieje czasu - jak z nimi walczyć?
  3. Typy osobowościowe naszych klientów i metody współpracy
    • Spotkania sprzedażowe i rodzaje klientów
    • Radzenie sobie z trudnym klientem
  4. Techniki sprzedaży
    • Komunikat JA
    • Technika 4 kroków
    • Technika Pameli Butler
    • Technika sondowania
    • Technika zdartej płyty
    • Zasłona dymna
  5. Czym jest sprzedaż i dlaczego jest najważniejsza?
    • Etapy procesu sprzedaży i gdzie popełniamy błędy?
    • Negocjacje i przełamywanie zastrzeżeń

TRENER
SZKOLENIA

Tomasz Chojnowski

Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat.   Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać  otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.

Top