Mistrzowskie techniki sprzedaży
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większa sprzedaż
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- WIEDZA - podczas szkolenia uczestnik zapozna się z praktycznymi wskazówkami - jak sprzedawać lepiej i więcej, podstawami kreowania wizerunku firmy i sprzedawcy, prawdziwymi potrzebami klienta i metodami zamknięcia sprzedaży
- UMIEJĘTNOŚCI - po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił: budować lejek sprzedaży, przeprowadzić rozmowę telefoniczną, tak aby klient sam chciał kupować, stosować komunikację z klientem, która zwiększa konwersję oraz efektywniej zarządzać czasem
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - szkolenie rozwija odpowiedzialność i etykę prowadzenia biznesu oraz podstawy kreowania pozytywnego wizerunku firmy i sprzedawcy
- przedsiębiorców,
- sprzedawców
- przedstawicieli handlowych,
- telemarketerów
- menedżerów zespołów sprzedaży,
- osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe.
Program szkolenia
-
Podstawowe zasady budowania wizerunku
- Cechy profesjonalnego sprzedawcy
- Jak zainteresować ludzi?
- Język ciała, ton głosu
- Pierwsze wrażenie
- Bycie sympatycznym - czy warto?
-
Metody zadządzania czasem
- Metoda ABC
- Macierz Eisenhowera
- Metoda TRZOS
- Metoda Pomodoro
- Metoda 60/40
- Planowanie i kontrola dnia/tygodnia/miesiąca pracy
- Złodzieje czasu - jak z nimi walczyć?
-
Typy osobowościowe naszych klientów i metody współpracy
- Spotkania sprzedażowe i rodzaje klientów
- Radzenie sobie z trudnym klientem
-
Techniki sprzedaży
- Komunikat JA
- Technika 4 kroków
- Technika Pameli Butler
- Technika sondowania
- Technika zdartej płyty
- Zasłona dymna
-
Czym jest sprzedaż i dlaczego jest najważniejsza?
- Etapy procesu sprzedaży i gdzie popełniamy błędy?
- Negocjacje i przełamywanie zastrzeżeń
TRENER
SZKOLENIA
Tomasz Chojnowski
Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat. Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.
WIĘCEJ INFORMACJI
Inne szkolenia z tej kategorii