Managerowie sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą i zespołem handlowym
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większa sprzedaż
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- Celem szkolenia jest nauka świadomego i dojrzałego wywierania wpływu i zarządzania relacjami.
- WIEDZA - uczestnik szkolenia nauczy się jak przygotować i poprowadzić dobre spotkanie zarówno z jednym pracownikiem, jak i z zespołem. Dowie się, jakie pułapki na niego czyhają podczas takiego spotkania oraz jak je unikać. Pozna również podstawowe narzędzia coachingowe w pracy menedżera. Dowie się jak zarządzać konfliktem i w jaki sposób uczyć, żeby nauczyć. Nauczy się zarządzać procesem rozwoju pracowników i pozna metody diagnozy kompetencji.
- UMIEJĘTNOŚCI - po szkoleniu uczestnik będzie potrafił świadomie zarządzać relacjami z partnerami biznesowymi i w kontrolowany sposób dążyć do osiągania celu unikając gier, do których jesteśmy zapraszani. Skutecznie zwiększy efektywność swojego zespołu i nauczy ich nowych umiejętności. Będzie stosował zróżnicowane techniki motywacyjne. Zdobędzie umiejętność planowania i określania priorytetów własnych i współpracowników, komunikowania się z zespołem i przełożonymi, planowania i organizowania szkolenia oraz dostosowywania zakresu szkoleń do potrzeb pracowników
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - po szkoleniu uczestnik ponosi odpowiedzialność za skutki działań własnych i podległego zespołu w dziale sprzedaży. Upowszechnia wzorce właściwego postępowania w środowisku pracy i poza nim. Uzupełnia i aktualizuje wiedzę niezbędną do realizacji procesów sprzedaży oraz wprowadzania innowacji dotyczących kierowania działem sprzedaży oraz dokonuje krytycznej oceny działań swoich i zespołu działu sprzedaży. Przestrzega zasad etyki zawodowej związanych z zadaniami zawodowymi.
- przedsiębiorców
- managerów sprzedaży
- osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe
Program szkolenia
-
Jak prowadzić spotkania z pracownikami?
-
Menedżer jako Coach
- Co to jest coaching? Wprowadzenie
- Przeprowadzenie spotkania
- Ewaluacja spotkania
- Wdrożenie rozwiązań
-
Menedżer w roli szkoleniowca, czyli jak uczyć żeby nauczyć?
- Rodzaje szkoleń
- Przygotowanie dobrego szkolenia
- Ocena efektywności szkoleń
-
Mentoring w pracy Menedżera.
- Co to jest mentoring?
- Jak przebiega mentoring? Kluczowe elementy procesu
-
Zarządzanie konfliktem w Zespole
- Rozpoznanie i uznanie istnienia konfliktu
- Identyfikowanie osób zaangażowanych w konflikt
- Sposoby rozwiązywania konfliktów
-
Kompetencje pracowników - jak nimi zarządzać?
- Analiza stanu obecnego. Jakie kompetencje mam u siebie w firmie, a jakich mi brakuje?
- Metody uczenia się dorosłych
- Przebieg procesu rozwoju pracownika oraz sposoby zarządzania nim
-
ZAJĘCIA WARSZTATOWE – trening i przepracowanie zagadnień ze szkolenia

TRENER
SZKOLENIA
Tomasz Chojnowski
Tomasz Chojnowski to efektywny i efektowny manager zajmujący się sprzedażą i zarządzaniem strukturami handlowymi od ponad 13 lat. Pracował z sukcesami u takich liderów rynkowych jak: Red Bull GMBH, Podravka Polska, IW- Design.Wieloletnia praktyka na wielu szczeblach zawodowych od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Struktur Ogólnopolskich w międzynarodowych firmach poparta szkoleniami pozwala oceniać otoczenie biznesowe i zmiany w handlu w szerokiej perspektywie. Zdobyte doświadczenie i kompetencje umiejętnie, fachowo i z pasją potrafi przekazać innym jako trener/coach w wielu dziedzinach takich jak: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem, praca pod wpływem stresu, współpraca z różnymi typami osobowości, prezentacje oraz wystąpienia publiczne. Fascynuje się mową ciała i przekazami niewerbalnymi w biznesie.
Inne szkolenia z tej kategorii