Komunikacja i przepływ informacji
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większa sprzedaż
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności skutecznego zarządzania zespołami, tworzenia atmosfery i przestrzeni do uwalniania potencjału drzemiącego w pracownikach. Dzięki szkoleniu uczestnik zdobędzie niezbędną wiedzę i umiejętności komunikowania się i tworzenia klimatu współpracy do osiągania celów organizacji.
- WIEDZA - po ukończeniu szkolenia uczestnik: 1. Zna zasady efektywnej komunikacji 2. Wie jak aktywnie słuchać i zadawać pytania 3. Zna różne sposoby przekazywania informacji 4. Ma wiedzę o znaczeniu komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji
- UMIEJĘTNOŚCI - po ukończeniu szkolenia uczestnik: 1. Potrafi wypowiadać się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny 2. Informacje przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale, panuje nad emocjami 3. Rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości 4. Rozumie sens wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę 5. Dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność, jak zrozumiał komunikat 6. Komunikuje się ustnie i pisemnie (e-maile, komunikatory, komunikaty pisane) swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - po ukończeniu szkolenia uczestnik: 1. Przejawia profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych 2. Jest odpowiedzialny i rzetelny w wykonywanej pracy 3. Postępuje etycznie 4. Jest odpowiedzialny za przekazywane informacje i ich odbiór
- przedsiębiorców
- sprzedawców
- przedstawicieli handlowych
- telemarketerów
- menedżerów zespołów sprzedaży
- osób, które chciałyby zwiększyć swoje umiejętności komunikacyjne
Program szkolenia
-
Okno Johari
-
Typy osobowości wg Junga. Świadomość swojego typu osobowości i wynikający z tego styl komunikacji
-
Konflikty – postawy i reakcje ludzi w konflikcie. Jak unikać napięć i nieporozumień? Mechanizmy obronne
-
EQ a sukces komunikacyjny
-
Model kwadratu komunikacyjnego
-
Techniki aktywnego słuchania i skutecznego zadawania pytań
TRENER
SZKOLENIA
Inne szkolenia z tej kategorii