Facebook dla biznesu
Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy
- Więcej pozyskanych klientów
- Większa sprzedaż
- Większe przychody
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wyprzedzenie konkurencji
- WIEDZA - uczestnik szkolenia pozna możliwości wykorzystania portalu społecznościowego FACEBOOK w biznesie. Ponadto zrozumie: - zasady uczestnictwa na portalach społecznościowych - podstawowe metody i narzędzia promocji - podstawy psychologii reklamy - zasady uczestnictwa na portalach społecznościowych - techniki wywierania wpływu - rynek konkurencyjnych marek/usług/produktów
- UMIEJĘTNOŚCI - po ukończeniu usługi uczestnik będzie potrafił: - konfigurować fanpage - budować bazę fanów - tworzyć i publikować wpisy - wykorzystywać dodatkowe funkcje fanpage - czytać statystyki fanpage'a - weryfikować efektywność prowadzenia fanpage'a - wyznaczać cele w kontekście prowadzonych działań w social media - planować i prowadzić działania promocyjne z wykorzystaniem znajomości rynku konkurencyjnych marek/usług/produktów - budować długotrwałe relacje z klientami dzięki kanałom social - nawiązywać i podtrzymywać interakcje społeczne - odczytywać informacje zwrotne - dostosowywać formę komunikacji do grupy odbiorców - wywierać wpływ na emocje i decyzje konsumentów - wzbudzać potrzebę posiadania promowanej marki/usługi/produktu
- KOMPETENCJE SPOŁECZNE - uczestnik szkolenia pozna podstawy kreowania wizerunku firmy. Będzie potrafił świadomie i dojrzale wywierać wpływ i zarządzać relacjami. Należąc do różnego rodzaju grup, towarzystw, portali społecznościowych będzie podejmować obowiązki z tego wynikające.
- przedsiębiorców
- osób, które chciałyby nauczyć się wykorzystywać portal społecznościowy Facebok w biznesie
Program szkolenia
-
Wprowadzenie
- Informacje wstępne
- Najważniejsze informacje i statystyki
- Fanpage jako strona biznesowa na Facebooku
- Zakładanie fanpage
-
Wstępna konfiguracja fanpage
- Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle
- Sekcja Informacje
- Niestandardowy adres URL fanpage
- Przycisk z wezwaniem do działania
-
Omówienie ustawień
- Najważniejsze ustawienia w sekcji Ogólne
- Ustawienia wiadomości i szybkich odpowiedzi
- Pozostałe ustawienia
-
Budowanie bazy fanów
- Zapraszanie znajomych z profilu osobistego
- Wysyłanie zaproszeń do kontaktów z poczty e-mail
- Instalacja przycisków i pluginów na stronie
- Płatna promocja fanpage
-
Tworzenie i publikowanie wpisów
- Typy wpisów
- Zasięg wpisów a algorytm Edge Rank
- Aspekty techniczne tworzenia wpisów
- Przykłady skutecznych wpisów
- Edycja wpisów z linkami
- Ustalanie harmonogramu
- Dodawanie wpisu wideo
- Dodawanie wielu zdjęć i tworzenie albumów
- Edycja i organizacja wpisów
- Planowanie i kierowanie wpisów
- Wydarzenia jako specjalny typ wpisów
- Płatna promocja jako zwiększanie zasięgu wpisów
-
Zagadnienia dodatkowe
- Wybór konta publikującego
- Komentarze
- Recenzje
- Zarządzanie sekcjami
- Przydatne narzędzia do zarządzania fanpagem
- Aplikacje facebookowe
- Wyszukiwarka
-
Skuteczność działań w oparciu o statystyki fanpage
- Ogólny raport skuteczności
- Statystyki polubień
- Raport zasięgów
- Raport skuteczności wpisów
- Pochodzenie ruchu na fanpage
- Raport wpisów wideo
- Kupowanie fanów – zła praktyka
TRENER
SZKOLENIA
Piotr Wiktorowicz
Od 10 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym. Prowadzi agencję reklamową Solveit. Specjalizuje się w zaawansowanych kampaniach marketingowych w internecie. Posiada obszerną bazę zadowolonych klientów, z którymi prowadzi długoletnią współpracę. Swoją wiedzą i umiejętnościami z zakresu marketingu wspierał takie marki, jak Fit King, Planeta Formy, Zega, DWMED, Jarys, Rollhouse, Jaro, F+B Sport, Start Olsztyn, Arrachion Olsztyn, White Łąka, Mosir, Ogrody Olsztyna, MaxTurbo i wiele innych.
Inne szkolenia z tej kategorii