IPINT

Szkolenia

Facebook dla biznesu

Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy

  • Więcej pozyskanych klientów
  • Większa sprzedaż
  • Większe przychody
  • Długofalowe relacje z Klientami
  • Wyprzedzenie konkurencji
  • WIEDZA - uczestnik szkolenia pozna możliwości wykorzystania portalu społecznościowego FACEBOOK w biznesie. Ponadto zrozumie: - zasady uczestnictwa na portalach społecznościowych - podstawowe metody i narzędzia promocji - podstawy psychologii reklamy - zasady uczestnictwa na portalach społecznościowych - techniki wywierania wpływu - rynek konkurencyjnych marek/usług/produktów
  • UMIEJĘTNOŚCI - po ukończeniu usługi uczestnik będzie potrafił: - konfigurować fanpage - budować bazę fanów - tworzyć i publikować wpisy - wykorzystywać dodatkowe funkcje fanpage - czytać statystyki fanpage'a - weryfikować efektywność prowadzenia fanpage'a - wyznaczać cele w kontekście prowadzonych działań w social media - planować i prowadzić działania promocyjne z wykorzystaniem znajomości rynku konkurencyjnych marek/usług/produktów - budować długotrwałe relacje z klientami dzięki kanałom social - nawiązywać i podtrzymywać interakcje społeczne - odczytywać informacje zwrotne - dostosowywać formę komunikacji do grupy odbiorców - wywierać wpływ na emocje i decyzje konsumentów - wzbudzać potrzebę posiadania promowanej marki/usługi/produktu
  • KOMPETENCJE SPOŁECZNE - uczestnik szkolenia pozna podstawy kreowania wizerunku firmy. Będzie potrafił świadomie i dojrzale wywierać wpływ i zarządzać relacjami. Należąc do różnego rodzaju grup, towarzystw, portali społecznościowych będzie podejmować obowiązki z tego wynikające.
  • przedsiębiorców
  • osób, które chciałyby nauczyć się wykorzystywać portal społecznościowy Facebok w biznesie

Dlaczego właśnie to szkolenie?

70% czasu szkolenia to praktyczne ćwiczenia - to poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje

Małe grupy 8 - 12 osób - tylko w małych grupach trener ma możliwość indywidualnej pracy z każdym uczestnikiem, dzięki czemu skuteczność szkolenia znacznie wzrasta

Trener - praktyk

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
    • Informacje wstępne
    • Najważniejsze informacje i statystyki
    • Fanpage jako strona biznesowa na Facebooku
    • Zakładanie fanpage
  2. Wstępna konfiguracja fanpage
    • Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle
    • Sekcja Informacje
    • Niestandardowy adres URL fanpage
    • Przycisk z wezwaniem do działania
  3. Omówienie ustawień
    • Najważniejsze ustawienia w sekcji Ogólne
    • Ustawienia wiadomości i szybkich odpowiedzi
    • Pozostałe ustawienia
  4. Budowanie bazy fanów
    • Zapraszanie znajomych z profilu osobistego
    • Wysyłanie zaproszeń do kontaktów z poczty e-mail
    • Instalacja przycisków i pluginów na stronie
    • Płatna promocja fanpage
  5. Tworzenie i publikowanie wpisów
    • Typy wpisów
    • Zasięg wpisów a algorytm Edge Rank
    • Aspekty techniczne tworzenia wpisów
    • Przykłady skutecznych wpisów
    • Edycja wpisów z linkami
    • Ustalanie harmonogramu
    • Dodawanie wpisu wideo
    • Dodawanie wielu zdjęć i tworzenie albumów
    • Edycja i organizacja wpisów
    • Planowanie i kierowanie wpisów
    • Wydarzenia jako specjalny typ wpisów
    • Płatna promocja jako zwiększanie zasięgu wpisów
  6. Zagadnienia dodatkowe
    • Wybór konta publikującego
    • Komentarze
    • Recenzje
    • Zarządzanie sekcjami
    • Przydatne narzędzia do zarządzania fanpagem
    • Aplikacje facebookowe
    • Wyszukiwarka
  7. Skuteczność działań w oparciu o statystyki fanpage
    • Ogólny raport skuteczności
    • Statystyki polubień
    • Raport zasięgów
    • Raport skuteczności wpisów
    • Pochodzenie ruchu na fanpage
    • Raport wpisów wideo
    • Kupowanie fanów – zła praktyka

TRENER
SZKOLENIA

Piotr Wiktorowicz

Od 10 lat związany z profesjonalnym rynkiem reklamowym. Prowadzi agencję reklamową Solveit. Specjalizuje się w zaawansowanych kampaniach marketingowych w internecie. Posiada obszerną bazę zadowolonych klientów, z którymi prowadzi długoletnią współpracę. Swoją wiedzą i umiejętnościami z zakresu marketingu wspierał takie marki, jak Fit King, Planeta Formy, Zega, DWMED, Jarys, Rollhouse, Jaro, F+B Sport, Start Olsztyn, Arrachion Olsztyn, White Łąka, Mosir, Ogrody Olsztyna, MaxTurbo i wiele innych.

Top