Strona korzysta z plików cookies w celach określonych w polityce prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.

IPINT

Oferta

Doradztwo w marketingu

Potrzebujesz rozwiązać problem?

Napotkałeś bariery w rozwoju swojej firmy?

Oczekujesz wyników?

Chcesz osiągnąć konkretny cel?

Skorzystaj z naszego doradztwa.

Pracujemy w oparciu o 70 ekspertów z różnych dziedzin.Praktyka naszej pracy z klientami dowodzi, że jesteśmy skuteczni.

ZOBACZ PRZYKŁADY EFEKTÓW

This is Photoshop's version of Lorem Ipsum. Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit.

Jak projektujemy nasze szkolenia?

    • Etap 1/5

      Bezpłatne spotkanie konsultacyjne i badanie potrzeb szkoleniowych

      Spotykamy się z Państwem, aby dowiedzieć się, jakie cele i zadania stawiacie przed swoim zespołem, co chcecie zmienić, a co usprawnić.

    • Etap 2/5

      Przedstawienie oferty wraz z wyceną

      Na podstawie przeprowadzonej analizy opracujemy projekt szkolenia i go z Państwem omówimy.

    • Etap 3/5

      Przygotowanie się eksperta ze specyfiki branży i opracowanie najlepszych rozwiązań

      Prezentujemy podejście praktyczne. Naszym celem jest, aby doradztwo było przede wszystkim efektywne, a pozyskana wiedza gotowa do zastosowania od zaraz. Dlatego też nasz zespół każdorazowo przygotowuje się do projektu z konkretną grupą i branżą.

    • Etap 4/5

      Doradztwo

      Analizujemy sytuację i wypracowujemy rekomendacje i zalecenia do zastosowania tu i teraz. Pokazujemy konkretne przykład, skłaniając uczestników do czynnego udziału w dochodzeniu do rozwiązań.

    • Etap 5/5

      Informacja zwrotna dla lidera zespołu

      Po zakończeniu projektu rozwojowego skontaktujemy się z Państwem, aby zdać relację z osiągniętych wyników.

    Rodzaje współpracy

    1

    Rozwiązywanie problemu - problem solving

    Praktyczny warsztat lub konsultacja mająca na celu rozwiązanie konkretnego problemu klienta.

    2

    Stała współpraca - interim management

    Długofalowa asysta doradcza. Doradca znając specyfikę firmy klienta stale współpracuje i pomaga rozwiązywać pojawiające się problemy w określonym zakresie np. sprzedaż, marketing, zarządzanie.

    3

    Wąskie gardła

    Zidentyfikowanie w firmie klienta wąskich gardeł, które hamują wzrost oraz wypracowanie rozwiązań do zastosowania tu i teraz, zgodnie z filozofią Kaizen.

    Dlaczego warto?

    • Korzystamy z naszych doświadczeń i praktyk korporacyjnych, używając najnowszych metod sprzedaży, marketingu i zarządzania i podążając za trendami.
    • Współpracujemy z 70 ekspertami z różnych dziedzin.
    • Posiadamy sieć kontaktów.
    • Mamy doświadczenia z różnych firm i branż, gdzie rozwiązaliśmy problemy.
    • W oparciu o powyższe łatwo rozwiązać nam większość problemów pojawiających się w firmach.

    Obszary współpracy

    Audyt marketingu

    Pomoc przy tworzeniu strategii marketingowej

    Dobranie kanałów komunikacji

    Opracowanie planu i analizy komunikacji

    Opracowywania standardów komunikacji zewnętrznej

    Wdrażanie nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych

    Szkolenia z kompetencji handlowych

    Stworzenie skutecznych ofert

    Opracowanie persony zakupowej

    Produkt + polityka cenowa

    Oferta podstawowa promocyjna

    Polityka rabatowa

    Standardy pracy

    Struktura firmy i odpowiedzialności pomiędzy pracownikami

    Systemy motywacyjno-premiowe

    Ocena pracownika, obowiązki, regulaminy, rekrutacja i selekcja

    Kontrola pracowników - druki, dokumenty

    Szef - zarządzanie czasem autorytet, delegowanie zadań manual zarządzania

    Analiza pracy działu handlowego

    Inbound Marketing

    Outbound marketing

    Lean Managament

    System 5S

    Doskonalenie jakości: TQM, Benchmarking, Six Sigma, Poka-Yoke, Lean Management, Kaizen

    • Cel audytu

      Audyt marketingu ma na celu niezależną i obiektywną ocenę procesów marketingowych w firmie klienta. Ocenie podlega praca zespołu marketingowego, sposób zarządzania marketingiem oraz strategia marketingowa. Wskazujemy problemy i bariery w procesie marketingu. Efektem jest wypracowanie rekomendacji, zaleceń, które można zastosować od razu, aby żeby zaczęły budować rozpoznawalność i relację.

    • Korzyści

      przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale marketingu umożliwia bezpośrednie mierzenie działań podjętych po audycie umożliwia podjęcie działania opartego na faktach, prawdziwych liczbach i informacjach z wewnątrz firmy to inwestycja, która pozwala na zadowalający zwrot

    • Cel strategii

      This is Photoshop's version of Lorem Ipsum. Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Mauris in erat justo. Nullam ac urna eu felis dapibus condimentum sit amet a augue. Sed non neque elit. Sed ut imperdiet nisi. Proin condimentum fermentum nunc. Etiam pharetra, erat sed fermentum feugiat, velit mauris egestas quam, ut aliquam massa nisl quis neque. Suspendisse in orci enim.

    • Korzyści

      This is Photoshop's version of Lorem Ipsum.

    DARMOWA KONSULTACJA
    Top