Nie wiesz jak najlepiej wykorzystać potencjał internetowych kanałów informacji? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie. 

Żyjemy w erze, w której śmiało można powiedzieć, że jeśli coś nie istnieje w Internecie... To nie istnieje wcale! Tak samo jest z każdą firmą. Dlatego tak ważna jest obecność firmy w sieci.

Własna strona WWW to zbyt mało, aby efektywnie wykorzystać możliwości, jakie daje Internet. Warto też zadbać o obecność tam, gdzie można spotkać wielu potencjalnych klientów (portale społecznościowe, blogi, wyszukiwarki). Co więcej, obecnością firmy w Internecie trzeba świadomie zarządzać.

 

najbliższe szkolenie

​Olsztyn, ul. Kajki 3/1

12/10/2017 - 13/10/2017
09:00 - 15:00

info

Szkolenie otwarte - zapisy: szkolenia[at]ipint[dot]pl

kup teraz

349 pln (netto)

429,27 pln (brutto)

kup szkolenie

Pokazujemy narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej pracy

Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

- umiejętność samodzielnego wyboru odpowiedniego kanału social dla swojego profilu działalności
- możliwość samodzielnego zarządzania profilami social, a co za tym idzie - oszczędności
- wiedza niezbędna do kontroli wydatków w zakresie promowania i prowadzenia działań w sieci
- umiejętność przygotowania i i planowania działań w sieci

Cel szkolenia:

Pokażemy Ci w praktyce, jak korzystać z internetowych kanałów komunikacji i co zrobić, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców i skutecznie to wykorzystać.

Dla kogo jest to szkolenie:

- właściciele firm
- menedżerowie
- pracownicy działów promocji i marketingu
- każdy, kto chce przyjrzeć się bliżej internetowym kanałom informacji i wykorzystać je do promocji siebie lub swojej działalności

Dlaczego właśnie to szkolenie?

  • 70% czasu szkolenia to praktyczne ćwiczenia - to poprzez praktyczne ćwiczenia uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje
  • Małe grupy 8 - 12 osób - tylko w małych grupach trener ma możliwość indywidualnej pracy z każdym uczestnikiem, dzięki czemu skuteczność szkolenia znacznie wzrasta
  • trener - praktyk z 5 letnim doświadczeniem w branży

Porgram szkolenia

Dzień 1

  1. Co wybrać? Przegląd kanałów komunikacji - wyszukiwarki, e-mail marketing, media społecznościowe.
  2. Facebook. A jeśli coś innego, to? YouTube, Twitter, Instagram, Pinterest
  3. Współpraca z agencją - kiedy jest potrzebna, na co zwrócić uwagę
  4. Kampanie z influencerami (blogerzy i youtuberzy)
  5. Kryzysy

Dzień 2

  1. Podstawowe narzędzia marketingowe
  2. Facebook od A do Z - Narzędzia, wskaźniki, koszty, administracja
  3. Power editor, czyli reklama na Facebooku
  4. Tworzenie treści
  5. Przydatne funkcje i aplikacje
  6. Analityka
IPiNT sp. z o.o. | Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii

Trener

Marcin Wójcik

Członek zespołu Netlords, zajmującej się promocją firm w Internecie. Odpowiada za strategie i przygotowywanie treści. Bloger. Członek Stowarzyszenia Olsztyńskich Informatyków Olcamp promującego nowe technologie w regionie. Praktyk z 5 letnim doświadczeniem.

Cena zawiera

IPiNT sp. z o.o. | Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii

4x przerwa kawowa

IPiNT sp. z o.o. | Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii

materiały szkoleniowe

IPiNT sp. z o.o. | Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii

certyfikat szkolenia

Zamów szkolenie

Celem usprawnienia wzajemnej komunikacji zachęcamy do wypełnienia formularza. Jeśli czas Państwu na to nie pozwala, zrobimy to za was. 

Kontakt:
Maciej Helbrecht, tel. 608-298-994, m.helbrecht[at]ipint[dot]pl

Dane uczestnika Szkolenia
Dane płatnika

Terminy szkoleń

01 - 13
sty

Marketing internetowy od A do Z

09:00 - 15:00
01 - 08
sty

Marketing internetowy od A do Z

09:00 - 15:00