IPiNT sp. z o.o. | Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii

Marketing jest hasłem, w którym jest wszystko i nic, wchłonie każdy budżet i każdą ilość czasu jaką mu poświęcimy. Liczy się jednak efekt, czyli ile sumarycznie na nim zarobimy dla naszej firmy. Kogo i jakim kosztem zachęcimy do naszej oferty. I najważniejsze. Nie walka o utrzymanie klienta, ale świadoma budowa długoterminowych relacji z naszymi partnerami biznesowymi jest fundamentem i wartością naszej firmy. Niezależnie od jej wielkości.

Planowanie strategiczne działań marketingowych pozwala precyzyjnie docierać do naszego klienta, skutecznie się z nim komunikować i zamykać transakcję zgodnie z planem.

Zanim zlecimy takie działania jakiejś firmie, ważne abyśmy potrafili zarządzać ich pracą i efektami, za nasze pieniądze.

Marketing internetowy
od A do Z

Marketing internetowy od A do Z

Cel szkolenia:

Pokażemy Ci, jak korzystać z internetowych kanałów komunikacji i co zrobić, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców i skutecznie to wykorzystać.

Zobacz więcej

Lejki sprzedażowe w praktyce

 jak zbudować zautomatyzowany system sprzedaży w oparciu o reklamę w Social Media i webinary

E-mail marketing