IPINT

Referencje

Case study

  • Wyzwanie biznesowe

    Rozwój placówek partnerskich w zakresie kompetencji marketingowych i sprzedażowych.

  • Uczestnicy

    Właściciele i kadra zarządzająca.

  • Rozwiązanie

    Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe: Filozofia sprzedaży Budowanie relacji Zarządzanie procesem sprzedaży Motywowanie klientów do zakupów Ocena potencjału zakupowego Mapowanie procesu dochodzenia do decyzji Zamykanie i zabezpieczanie sprzedaży Zarządzanie kompetencjami, budowanie profilu handlowca Menedżer w roli coacha Strategia marketingu: Skuteczny marketing w Internecie

  • Rezultat

    Wzrost sprzedaży Poprawa efektywności procesów marketingowo-sprzedażowych Zwiększenie motywacji partnerów

  • Wyzwanie biznesowe

    Przygotowanie nowej strategii sprzedaży i przeszkolenie działu handlowego. Przygotowanie nowej strategii marketingowej, opracowanie kampanii i wdrożenie narzędzi.

  • Uczestnicy

    Właściciele

  • Rozwiązanie

    STRATEGIA SPRZEDAŻY : profil idealnego klienta i persony zakupowe, procesy budowania zimnej bazy i zdobywania kontaktu, plany komunikacji i cały proces budowania ciepłej bazy, lejek sprzedażowo-marketingowy dopasowany do biznesu, łącznie ze szczegółową komunikacją na każdym etapie procesu, szablony rozmów z klientem na wszystkich etapach od zimnej rozmowy przez analizę, prezentację oferty, zamykanie sprzedaży i pokonywanie obiekcji, narzędzia przyspieszające efektywność pracy w firmie w sprzedaży i generowania klientów, praktyki jak budować zespół sprzedaży i nim zarządzać   STRATEGIA MARKETINGOWA: planowanie i analizowanie komunikacji firmy, wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych (m.in. nowych kanałów mediów społecznościowych), opracowanie standardów komunikacji zewnętrznej firmy

  • Rezultat

    Odświeżony wizerunek marki. Wyższa rozpoznawalność. Wyższa efektywność kampanii marketingowych. Zwiększenie wolumenu sprzedaży

  • Wyzwanie biznesowe

    Odświeżenie wizerunku marki. Podniesienie kompetencji sprzedażowych agentów. Rozwiązania ICT w prowadzeniu biura nieruchomości

  • Uczestnicy

    Właściciel, pracownicy

  • Rozwiązanie

    Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe i doradztwo: Facebook dla biznesu, SEO – pozycjonowanie strony internetowej, Spotkanie handlowe. Szkolenie sprzedażowe dla branży nieruchomości, Handlowa rozmowa telefoniczna, Praca z obiekcjami. Szkolenie (follow-up) sprzedażowe, Praktyczne wykorzystanie pakietu biurowego, MS Office w pracy, MacOS w praktyce, Doradztwo w zakresie wdrażania nowych narzędzi oraz rozwiązań komunikacyjnych dla branży nieruchomości, Umowy w obrocie nieruchomościami

  • Rezultat

    Odświeżenie wizerunku, budowa nowych narzędzi marketingowych

  • Wyzwanie biznesowe

    Wprowadzenie skutecznego modelu biznesowego, który zarabia. Zwiększenie dochodów. Wdrożenie strategii sprzedaży/marketingu

  • Uczestnicy

    Właściciel i pracownicy

  • Rozwiązanie

    Wprowadzenie na rynek nowego produktu - mieszanki chlebowe.   Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe i doradztwo: Szkolenie sprzedażowe, MS Excel w sprzedaży, Doradztwo w zakresie skonstruowania modelu biznesowego dla nowego produktu, Doradztwo w zakresie Minimum Viable Product, Doradztwo w zakresie tworzenia i implementacji strategii marketingowej, Doradztwo w zakresie sprzedaży w internecie

  • Rezultat

    Zwiększenie przychodów firmy prawie o 30% w osadzonym na rynku biznesie

  • Wyzwanie biznesowe

    Standaryzacja BOK. Zwiększenie efektywności pracowników

  • Uczestnicy

    Pracownicy firmy

  • Rozwiązanie

    Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe: Profesjonalna obsługa klienta Fotografia produktowa wraz ze stylizacją kulinarną Kurs cukierniczy

  • Rezultat

    Wypracowanie standardów obsługi klienta wraz z przeszkoleniem zespołu.

  • Wyzwanie biznesowe

    Optymalizacja działań w procesie produkcyjnym

  • Uczestnicy

    Pracownicy firmy

  • Rozwiązanie

    Realizacja programu rozwojowego poprzez warsztaty szkoleniowe i doradztwo: Wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą, Doskonalenie Systemu zarządzania jakością, Wykorzystanie arkuszy kalkulacyjnych w pracy w oparciu o program MS Excel, Opracowania zintegrowanej tabeli, VBA w Excelu, Excel w dziale kontroli jakości  

  • Rezultat

    Optymalizacja działań w procesie produkcyjnym, ograniczenie marnotrawstwa, zmniejszenie kosztów, a co za tym idzie - zwiększenie dochodów

Pracowaliśmy dla

Opinie

  • Anna K.

    Dziękuję za kolejne interesujące szkolenie. Z pewnością pomoże mi ono jeszcze bardziej efektywnie zarządzać naszym sklepem internetowym ?

  • Izabela P.

    Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu. Chętnie skorzystam ponownie i gorąco polecę innym.

  • Maciej Ś.

    Szkolenie było rzadką okazją do pozyskania tzw. Gorącej wiedzy, czyli części przekazu informacji, która wynika z praktyki. Szkolenie dało możliwość konfrontacji różnych punktów widzenia w niesieniu profesjonalnej pomocy.

  • Beata S.

    Otrzymałam pomoc we wszystkim, czego potrzebowałam.

  • Tomasz F.

    To szkolenie bardzo przydało się naszej firmie. Pracownice nauczyły się szeroko pojętej obsługi sklepu internetowego, zarządzania danymi, rozbudowywania bazy produktów, obsługi klienta itp. Liczymy, że wiedza praktyczna, którą przekazał prowadzący, zaprocentuje w krótkim czasie.

  • Iza P.

    Jestem bardzo zadowolona. Prowadzący w sposób jasny i przejrzysty wyjaśnił wszystkie zagadnienia.

  • Anna K.

    Długo oczekiwane szkolenie z obsługi sklepu w systemie Prestashop dostarczyło mi bardzo dużo wiedzy i ciekawych pomysłów na prowadzenie sklepu. Rozwiało też wiele wątpliwości i pomogło znaleźć rozwiązania kilku problemów. Bardzo polecam to szkolenie. Uważam, że było wyjątkowo przydatne.

  • Krzysztof K.

    Szkolenie bardzo fachowe. Pokazujące właściwą drogę do osiągnięcia sukcesu marketingowego w sieci. Polecam to szkolenie.

  • Grzegorz K.

    Zdecydowanie polecam szkolenia prowadzone przez Pana Mariusza Łodygę, warto poświęcić swój czas aby posłuchać, jak prawidłowo i skutecznie promować, rozwijać swój biznes na obecne czasy.

  • Dorota K.

    Zdecydowanie polecam szkolenie tym, którzy pracują nad stworzeniem swojej marki osobistej, promocji swojego biznesu w mediach społecznościowych, chcą myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy. Prowadzący perfekcyjnie przygotowany.

  • Sławomir W.

    Bardzo merytoryczne szkolenie. Prowadzący profesjonalnie przygotowany, dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń. Szkolenie na najwyższym poziomie.

  • Paweł M.

    Bardzo dobre szkolenie, bardzo dobry i profesjonalny trener.

  • Tomasz W.

    Jestem bardzo zadowolony!

  • Michał K.

    Świetne dopełnienie całego cyklu szkoleniowego metody Sandlera.

  • Krzysztof K.

    Bardzo dobre, merytoryczne szkolenie. Prowadzący profesjonalnie przygotowany, dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń, scenek. Materiały bardzo przydatne, profesjonalne. Bardzo polecam.

  • Dorota K.

    Szkolenie menadżer w roli coach w pełni spełniło moje oczekiwania, prowadzący szkolenie potrafi w bardzo umiejętny sposób przekazać ogromną wiedzę, którą posiada. Polecam serdecznie.

  • Grzegorz K.

    Szkolenie w pełni spełniło moje oczekiwanie. Godne polecenia szkolenie na bardzo wysokim poziomie.

  • Michał K.

    Jak zawsze profesjonalnie przekazana wiedza.

  • Małgorzata K.

    Bardzo merytoryczne szkolenie. Prowadzący profesjonalnie przygotowany, dużo praktycznych przykładów i ćwiczeń. Materiały szkoleniowe na najwyższym poziomie.

  • Tom W.

    Bardzo dobrze poprowadzone szkolenie i warsztat!!!

  • Elżbieta P.

    Bardzo wartościowe szkolenie.

  • Zbigniew L.

    Dobre szkolenie, godne polecenia dla wszystkich sprzedawców. Profesjonalne przygotowanie trenera.

  • Grzegorz K.

    Bardzo wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Trener perfekcyjnie przygotowany, dużo praktycznych ćwiczeń.

  • Dorota K.

    Szkolenie godne polecenia, w pełni spełniło moje oczekiwanie.

  • Dariusz K.

    Cykl szkoleniowy zasługuje na najwyższą ocenę.

  • Michał K.

    Doskonałe podsumowanie całego procesu szkolenia. Bez dwóch zdań...

  • Małgorzata K.

    Bardzo merytoryczne szkolenie. Prowadzący profesjonalnie przygotowany, dużo praktycznych przykładów, ćwiczeń. Materiały szkoleniowe na najwyższym poziomie.

  • Piotr D.

    Zdecydowanie polecam i jeżeli będzie taka możliwość skorzystam z kolejnych etapów szkoleń.

  • Elżbieta P.

    Bardzo ciekawe i super przydatne szkolenia.

  • Monika P.

    Zdecydowanie polecam szkolenie.

  • Mar B.

    Czekam na poziom 2 szkolenia!

  • Jarosław Dz.

    Zdecydowanie jestem zadowolony ze szkolenia moich pracowników.

  • Łukasz W.

    Świetni specjaliści. Pełen profesjonalizm. Polecam.

  • Małgorzata K.

    Bardzo merytoryczne szkolenie. Prowadzący profesjonalnie przygotowany, dużo praktycznych przykładów i ćwiczeń.

  • Sławomir W.

    Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny, prowadzący podawał dużo praktycznych przykładów i ćwiczeń́. Zdecydowanie polecam.

  • Elżbieta P.

    Bardzo ciekawe i super przydatne szkolenia.

  • Monika P.

    Zdecydowanie polecam szkolenie.

  • Jarosław D.

    Szkolenie spełniło założenia.

  • Jarosław D.

    Prowadzący szkolenie wykazał się dużym profesjonalizmem i znajomością...

  • Beata S.

    Polecam, cel zrealizowany w 100%.

  • Łukasz W.

    Doskonały Trener, bardzo przyjazne miejsce szkolenia, uprzejmy Zespół. Polecam IPiNT!

  • Monika P.

    Przekazano bardzo ważne informacje dotyczące mojej pracy. Jestem bardzo zadowolona z uczestnictwa w szkoleniu.

  • Grzegorz K.

    Pełen profesjonalizm trenerki, szkolenie prowadzone w odpowiednim tempie. Wiele praktycznej wiedzy i ćwiczeń. Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Polecam.

  • Dorota K.

    Szkolenie na temat: ,,Motywowanie klientów do zakupów. Ocena potencjału zawodowego", w pełni spełniła moje oczekiwania. Pełen profesjonalizm ze strony szkoleniowców.

  • Beata C.

    Atmosfera super. Zajęcia prowadzone na bardzo wysokim poziomie.

  • Elżbieta P.

    Mimo kilkunastoletniego doświadczenia w sprzedaży, otwierając własną działalność muszę spojrzeć w inny sposób na proces sprzedaży . Jestem przekonana , że dzięki cyklu szkoleń poszerzę swoje umiejętności, co przełoży się na wyniki mojej firmy.

  • Elżbieta P.

    Jestem przekonana ,że szkolenie przyczyni się do rozwoju mojego potencjału zawodowego i umiejętności sprzedażowych poprzez zawieranie "kontraktów" z klientem podczas rozmowy telefonicznej.

  • Sławomir W.

    Szkolenie poprowadzone w sposób profesjonalny i merytoryczny, prowadzący podawał dużo praktycznych przykładów oraz ćwiczeń, które pomogły utrwalić materiał. Materiały szkoleniowe na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam.

  • Ewa W.

    Materiał przedstawiony w ciekawy sposób , przemiłej atmosferze z czystym sumieniem mogę polecić każdemu

  • Tomasz W.

    Jestem bardzo zadowolony, Nie mogę doczekać się kolejnych modułów szkolenia.

  • Michał K.

    Pani Magda (osoba prowadząca szkolenie) to wzór trenera. Przekazaną wiedzą dała dużo do myślenia, dodała energii oraz pewności siebie. Zdecydowanie polecam!

  • Zbigniew L.

    Bardzo dobre szkolenie, przygotowane profesjonalnie. Materiały i przygotowanie prowadzącego wzorcowe. Dobra atmosfera, bardzo otwarte podejście. Bardzo dużo praktycznych wiadomości. Na pewno użytecznych w codziennej pracy handlowca.

  • Maciej T.

    Wysoka jakość merytoryczna i ciekawy sposób prowadzenia zajęć.

  • Krystyna D.

    Szkolenie prowadzone w sposób komunikatywny z elementami warsztatów.

  • Krzysztof T.

    Bardzo dobrze przygotowana i zrealizowana usługa szkoleniowa.

  • Wojciech T.

    Bardzo dobrze przygotowane i zorganizowane szkolenie z kompetentnym i doświadczonym trenerem.

  • Marek L.

    Bardzo dobre szkolenie. Dobrze przygotowane miejsce. Trener bardzo merytoryczny, z bardzo dużą wiedzą.

  • Maksymilian M.

    Dobry trener prowadzący szkolenie i przygotowanie szkolenia.

  • Marek Lorkowski

    Bardzo dobra organizacja, trener z bardzo wysokim doświadczeniem, miejsce dobrze przygotowane do szkoleń.

  • Natalia B.

    Mała grupa uczestników co pozwoliło na bardzo indywidualne podejście do uczestników i udział uczestników w dyskusji. Zajęcia przeprowadzone przez praktyka, fachowo i profesjonalnie a zarazem miło i otwarcie. Możliwość uzyskania odpowiedzi na wszelkie nurtujące pytania i wątpliwości.

Top